Tuesday, December 22, 2009

Happy bufday to Farith, Fatin & Farah

Balik keja petang semalam.. bosan giler nak balik umah.. mula lah kepala otak ligat berpk.. bufday anak sedara aku blom celebrate lagi.. terus pusing stereng melencong ke tempat lain.. mau pegi cari kek untuk dorang lah.. mesti dorang hepi biler aku wat suprise cam gitu kan.. lalalala

Hasilnya sebiji kek untuk anak sedara kesayangan.. farith, fatin dan farah

dan jugak beberapa potong pizza hut



simple jer.. itu yang termampu asalkan dorang hepi..hee

happy bufday kepada meraka.. walaupun dah belalu beberapa hari tapi kira aci la kita celebrate lambat cket kan :P

Senang celebrate sekali harung bertiga..hihi tapi sori tak de adiah yo..



sweet sangat time nie... budak2 nie suka sangat sampai peluk cium aku dan ucap terima kasih banyak kali.. hee terharu gitu tau..

Lepak kat umah akak aku sampai kui 10 malam baru balik.. balik tu mandi pastu tido... fuh lega hajat nak "suprised"kan budak2 nie dah selesai..

lalalala suke :d

9 comments:

neezareef said...

asalkan diorg happykan..kecil2an pn diorg tetap hargai

*ayu the sun* said...

happy bday to all 3 of them

ChiLaBaey's said...

Sedapnye kek tu Cik Jivebumz.... Simpan sikit.... :p

JIVEBUMZ said...

neezareef,
ya betul tu.. budak2 mmg pandai menghargai :)

ayu,
thanxs ayu

chilabaey;s,
yup mmg sedap perisa oren! alaa sy tak amek bawak balik pon kasi sume kat dorang hiii

atty's said...

happy besday utk adik2 ber3 tu ..mesti depa semua happy

JIVEBUMZ said...

atty,
tengkiew kak alhandulillah budak2 mmg hepi giler

:: p R i n c E s S _ N :: said...

sonok celeb bday wit family...

Hayati said...

nyum2...
sedappnya..
happy besday abg,kakak n adik...

JIVEBUMZ said...

princess_N,
yup mmg seronot :)

hayati,
mak lang bila nak belanja plak? budak2 tanya hahah

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site