Wednesday, December 23, 2009

Gara-gara n3 bufday anak sedara aku tulah

Opsss sori yer geng n3 makan lagik haha.. akceli pagi semalam aku borak2 ngan geng makan aku si nurul ngan za pasal aku celebrate bufday anak sedara aku tu kan.. sekali tak sangka plak mak buyung a.k.a nurul terliur nak makan pizza hut tengah hari semalam.. ampun yer nurul tak pasal2 ko mengidam nak makan pizza plak yer..

So tengah hari semalam kami bertiga ke pizza hut kat plaza massalam untuk memenuhi nafsu makan mak buyung.. heheh


semangat sungguh geng makan aku mengorder apa yang dorang tengah ngidam nak makan tu sume!

almaklum jela baru dapat gaji.. kalo tengah2 bulan jangan haraplah dapat makan beso macam gini

tengok tu dah tak pandang kiri kanan daa

-aku-

oit apesal muke aku cam tembam cket nie? haaaa nie mesti sebab makan je kejenya


aku order pasta sebab malam semalamnya dah makan pizza.. dorang masing2 order pizza..

-nurul-

dorang makan dengan rakusnya..hehe tipulah dorang makan pelan2 jer..

-za-

erk alhamdulillah kenyang...

tu saje yer cite semalam..

papai

2 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

same lerr kite tembams yunk..tp N rs sbb amek pic dr bwh kot...hahaha..nak jgakk tu...

CuTeMiUt78 said...

wah.. mkn pizza ya.. eemmm sedap tu.. nak cikit

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site