Saturday, February 27, 2010

Hepi Bufday to my laling

Hari ini bersamaan dengan 27 februari 2010 merupakan ulangtahun kelahiran en bob yang ke dot dot dot.. umo rahsia! hihihi semoga en bob sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik.. murah rezeki.. dan cepat2 kawen... auwww tergatal la plak :P


Malam tadi call en bob nak wish bufday... call kejap jer coz en bob kan dapat call free so dia call aku balik lah.. weols gayut lama jugak.. dah lama rasanya tak bergayut tipon lama2 camtu cam pelik plak.. biasanya weols sms jer.. nak call2 nie jaranggg sangat.. dulu masa mula2 nak bercinta rajin ler.. sekarang nie tak da maknanye.. kalo tak de hal penting jangan harap nak call.. huhuhu sedey..

Apepon itu sume tak penting! cewahhh yang penting hati tu.. masing2 kena ikhlas.. tak call tak semestinya tak sayang.. tak gitu kawan2?? :p aisey aku dah start membebal plak dah...


Akceli aku planning nak ajak en bob kuar makan2 arinie.. nak celebrate bufday dia kononnya.. tapi kan.. en bob kene keje lah today.. hukhuk dia kene keje 2 minggu tanpa cuti! lame tu!!! maknanya sepanjang 2 minggu nie aku tak boleh dating! sebab keje lebih di utamakan katanya.. tak pelah mungkin itu rezeki dia.. rezeki nak kawen tu tak baek tolak..

So planning nak makan2 bersama terpaksa ditunda... bila dia dah tak bizi baru bleh kuar.. erm malam tadi aku tanya lah en bob dia nak adiah ape sempena bufday tahun nie.. korang nak tau ape katanya.. hihihi

" tak pelah yang tak payah adiah pon tak pe.. org tak kisah.."

haloh halohhh sedih la ayat tu... sebenarnya aku pun tak beli adiah.. tak tau nak adiahkan ape.. huhuhu

Apapon yang penting wish tu.. hihi betul tak?? nanti bile syg dah tak bizi org belanje syg makan yer.. kite makan kenyang2 tau.. hahaha kang aku lagi over makan daripada en bob! dah tau dah :P

Lastly pic bufday boy arinie..

wish u all the best syg!!
keje rajin2 kumpul duit manyak2 taw!! :d

luv u so much syg..

4 comments:

Ana Lyana said...

hepi bufday abg bob....

sweeetttt....

Hayati said...

happy besday lagi utk abg bob....

Unknown said...

honeysour,
tengkiew nana :)

hayati,
tengkiewww adik ipar (bagi pihak)

pRincESs_N said...

epy bday..!!

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site