Friday, February 19, 2010

Alahai kesiannya aku...



Mula-mula tengok gambar nie dulu....



sandal sape tuh??

adoyaiiii keciannye dia huhuhuhu

dah tengok dah? haaa meh sini meh aku citer... sian owh kat aku pakai sandal yang lagi 2,3 hari nak tertanggal tapak tu... aiseyman aku baru terperasan tadi waktu mengaji (setiap hari jumaat kat opis aku ade wat ngaji quran) bleh plak terbelek2 kaki time tu.. ternampak sandal aku yang semakin nazak nie! uwaaaaaa nangehhh

tetiba nak nangeh kat sini plak kan... ade sape2 ker nak tolong belikan sandal baru untuk ai?

hulurkan tangan.. ringankan beban..hihi


*kasut kat primavera tu cantik laa... (berangan nak beli kasut kat situ :P)


4 comments:

pRincESs_N said...

jom sopim kasut jom...

Unknown said...

princess N,
jommm i follow u pay yer hihihi

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

beli sandal br la nmpknya....

Unknown said...

zura@iwan,
nampak gaya cam gitu ler huhuh

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site