Monday, February 1, 2010

Bila dah bercuti terasa malas nak apdet blog

Huh statment kat atas tu sila jangan percaya okey!

Malas tu perkara biasa dalam diri setiap individu termasuk lah aku... sejak dua tiga menjak malas menjadik2 camna nak buang nie??? tolongggg

mungkin sebab aritu balik kg kot.. eh korang sori yer tak bitau uols aku balik kg rabu lepas sampai ler malam tadi baru sampai sini... balik kalut2 (kalut tu kelam kabut maknanya)

balik sini pon kalut2.. banyak perkara nak settle tapi tak settle2..hurmmm tak pe itu sume bleh handle.. pelan2.. insyaallah mudah-mudahan Allah akan permudahkan... aminnn

walau bagaimana sekalipun korang suka atau tidak aku still akan apdet blog nie.. sapa tak suka sile jangan baca blog aku.. sapa suka sila follow.. walaupon aku rase blog nie tak de faedah pon untuk korang follow namun begitu jauh nun di sana totap ada orang yang membacanya... sape??? sape2 lah yang suka baca blog aku nie kan.. :P

terima kasih kepada yang masih setia...




cukup apdet untuk hari nie..

tata uols

*asalkan apdet yer! hahahahaha

3 comments:

Ana Lyana said...

cantik gambar ni kak ila..silalah buat header..mmg cantikkk..betul nana cakap...

pRincESs_N said...

wahh..pic kt butik pgntin ekk..cane preparation..jom r sharing2..

Unknown said...

honeysour,
hikhik ada2 jer nana nie puji-pujian lak yer..

princess_N,
erm masih di tahap awal.. susah nak cerita kat sini nanti ada pihak yg salah tafsir.. nantilah yer yunk :D

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site