Tuesday, February 16, 2010

Anak saudara baru ku

Ehem..ehem... memperkenalkan anak saudara baru ku iaitu anak kak ju dan abg jee..

Syukur alhamdulillah mak dan baby selamat.... petang tadi aku g ziarah akak aku.. sian dia tak de sapa jaga kan semasa pantang.. so aku g tolong apa yang patut lah tadi... tak pelah memandangkan akak aku masuk nie dah 4 orang anak so dia dah banyak experience.. hal kecik2 camni dia suami isteri bleh handle punyo.. aku tolong2 jugak mana yang mampu.. Insyaallah...


So meh lihat wajah baru dalam keluarga ku... Nurain Sofea Binti Romzi namanya.. eh nama tu blom register lagi tu.. hihi tak pe aku bukak rahsia bagitau sume dulu lah ekspecially kat adik beradik yang bukak belog nie :P


Jom zasssttt wajah comel Nurain Sofea...





nak tengok lebih banyak lagi sila lihat kat FB aku ya..

8 comments:

Gieyana said...

comeyy..geram jer nengok bb nie...

honeysour's blog said...

comellnye..pipi gebu tu...huhu....

:: p R i n c E s S _ N :: said...

coml sgttt....

JIVEBUMZ said...

Gieyana,
hehe mekasih yer..geram kat tgk pipi dia!

honeysour,
haah pipi dia tembam!

princess N,
thanxs yunk :)

Shemmi said...

wooo


kecik2 dah pandai kenyit2 mata yer..

huhu..

congrat kak Jue...comel & sihat!alhamdulillah!

JIVEBUMZ said...

shemmi,
hikhik

biase ar kak anak2 zaman sekarang udah advanced hihihi

zaidani said...

mak aiii besarnya....dh mcm 2 bln..pttlh perut mak dia bsr...

JIVEBUMZ said...

zaidani,
beso ker? hihi berat 3.52kg..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site