Wednesday, February 10, 2010

Jualan gudang tudung ariani ariana

Hahaha jangan mudah terpedaya itu bukan tudung ariani mahu pun ariana tetapi adalah tudung kak rose my opismate... Dia wat jualan penghabisan stok ke apa tah kat opis ari jumaat lepas... waktu jualan berlangsung adalah sama dengan waktu bekerja.. so pandai2 ar lari kejap g suro.. dorang longgok kat situ.. hanya perlu pilih mana yang berkenan di hati.. hihihi

Mau tak mau aku musti terpengaruhhh.. mesti nak beli walaupon sehelai cuma.. cewahhhh



see banyak nau tudung nya sampai tak terpilih...


aku amek sehelai saja.. yang betul2 terbaekkkk


seperti dibawah...


lalalalala


rm 35 sahaja.. ok tak?

13 comments:

SharHanah® said...

Lawa!!!

Muhammad Yusof said...

nak balik...letihhhh...huhuhu....rasa nak baring jer atas lantai ni...wat keje ni sampai bila pun tak habis...korang kat opis sempat lg berniaga...nasib baik tak keje kat opis aku..kalau tak tak boleh masuk opis sbb kat pintu dpn dah tulis jurujual di larang masuk..heheh...

eya said...

comeyy..bak selai..

Muhammad Yusof said...

mintak jer bayar la eya...huhuhu....

bakal graduate said...

owh..jual tudung ye

Muhammad Yusof said...

a'ah tuan tanah ni promosi tudung plak...dah cik bakal graduate jual buku...

Muhammad Yusof said...

marila kita menunaikan solat maghrib.........

:: p R i n c E s S _ N :: said...

ok sgtt...cantek r....

JIVEBUMZ said...

sharhanah,
hihi tengkiew.. lama awak tak singgah sini yer :)

muhammad yusof,
haha cemana tak boleh jual kalo tukang jual tu memang orang opis nie jugak.. haaa memang lepas selamat lah.. ikutkan mane bleh meniaga time koje hihi

eya,
bak selai hihihihih tgu akak kayo dulu dik bukan setakat tudung mcm2 pon ado!

bakal graduate,
eh tak de lah member opis yang jual akak tolong belikan ajo :P

princess N,
ok yer??? heee TQ

hajarus said...

bestnyer.. xyah nak berasak2 p beli kat kedaikan... siap ade jual kat opis lagi... best2...

JIVEBUMZ said...

hajarus,
itulah dia.. kalo beli kat jalan TAR pon best jugak mesti banyak pilihan.. kalo kat shah alam hanya mengharapkan kawan2 jual dan cari kat tesco tu jela heee

zaidani said...

ok sgt....kt opis ida diorg jual 25.00...awning dia cantik camni gak..

tp yg tu sgt ok nak jln2 santai...xyah susah nak gosok...lgpun colour tu colour slamat..

JIVEBUMZ said...

zaidani,
oh yer ker? lagi murahhh meh la jual kat kite disini kompem larissss

haah sekarang cam dah malas nak pakai tudung bawal lagi dah kan.. pakai jenis macam nie cepat + senang! :)

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site