Saturday, February 20, 2010

Hepi weeken

Hai uols.. buat ape arinie ha?? seronok ek korang arinie cuti.. bleh masak2 ker makan2 ker g soping ker.. kemas rumah ker.. mop lantai ker.. owh macam2 lah boleh buat ari minggu nie kan...

Arinie aku tak kemana-mana duduk bertapa di rumah saja menyiapkan tugasan untuk minggu depan.. akceli nak bagitau kat uols aku dapat offer mengajar kat ILDAS.. hehe malu plak nak kecoh2 kat sini.. tapi.. apa salahnya kan? kita sama2 kongsi cerita.. kalo tak mau kongsi tak payah kecoh2 kat blog la yer.. hihi

Aku nak cerita jugekkk :P

Erm sebetulnya member aku ada kol aku bulan lepas tanya sama ada aku berminat tak untuk cari duit lebih... uiiii sape tak nak duit wei?? nak dapat duit lebih nie dia offer aku mengajar buat blog.. pada mulanya aku rasa was2 dengan kebolehan diri sendiri.. weiii gilerr ko nak ajar orang sedangkan pengetahuan ko dalam dunia blog nie sangatlah kerdil!!

Tapi bila memikirkan benda2 yang positif aku sambut cabaran ini! aku rasa macam nak cuba lah.. nak tengok sama ada aku mampu atau tidak mengajar dorang hasilkan blog sendiri nanti.. kalo aku berjaya mengajar dorang sampai dorang bleh buat blog sendiri nanti maka itu adalah pengalaman yang sangat2 terindah dan bermakna dalam hidup aku..dulu verangan nak jadik cikgu... :p tapi rupanya rezeki kat bidang lain..

Segala nota.. slide show sume dah aku siapkan.. alhamdulillah lega.. harapnya dorang sume bleh faham lah nanti apa yang aku nak ajar tu yer.. ala simple2 jer konpem terror ar dorang lepas nie! lagi teror daripada cikgu :P

So besok aku akan bertolak ke Sabak Bernam seorang diri.. drive.. huhu first time tau uols.. aku dah google siap2 map nak ke sana.. hopefully tak sosat lah nanti...

Oh ya lupa nak bagitau.. pelajar2 aku nanti terdiri daripada kakitangan masjid.. so maknanya ustaz dan ustazah la nanti.. hee kelas aku bermula daripada hari isnin sampai ke hari selasa jer.. malam pun ade kelas jugak la uols..

So ape2 nanti aku citer kat uols yer.. berjaya atau tidak kelas tu nanti kite citer2 k..

doakan aku yer uols...

*riso jugak sebenonye nie! harap2 segalanya berjalan dengan lancar.. aminnnn


2 comments:

Hayati said...

gd luck my sis..
cayok2....all the besttt..
yakin BOLEH...
wat BEtoi2...yeahhh

Unknown said...

Insyaallah takut jugak sebenarnya.. hopefully ianya berakhir dgn kegumbiraaannn

fuh lega kalo dapat settlekan job ni tau!

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site