Monday, February 15, 2010

Berakhirnya satu penantian

Fuh tajuk kat atas tu menggambarkan... jeng jeng jeng tak mau cite dulu lah.. hihihi


Hari khamis lepas akak aku a.k.a kak ju mintak tolong anta kan dia pegi klinik kat seksyen 7 mau check up baby katanya.. sepatutnya due date kak ju bersalin pada 11 feb.. maknanya pada hari khamis yang lepas lah.. tapi baby tak nak kuar jugak so akak aku terpaksa pegi klinik jugak.. hihihi

Riso jugak bile aku bawak mak buyung yang dah terlebih due nie.. takut kang nak terbersalin dalam keto mau panik aku dibuatnya..hihihihi

so pagi tu lepas punch kad kat opis aku terus singgah masjid SSAAS.. mau brekpest dulu..

hei sapa cakap aku tak makan kat warung2 atau kedai2 tepi jalan haaa??? tell me!!! eh emo plak sekejap... aku makan jer kat mana2 tak pedulik murah ker mahal ker asalkan ada makanan sume aku sental ok! sape yang kenal aku tu tau lah perangai aku cemana.. yang tak berapa nak kenal tu meh berkenalan dulu ngan aku baru tau life aku cemana..

betul tak kak ju?? di mana ada rezeki kat situ aku makan... haaaa

kebetulan pagi tu opismate aku nurul pun nak join brekpest sekali.. dia datang ngan suami tercayang... so weols makan berempat kat gerai depan masjid tu..


makan sambil borak2 gelak2....


nie haa gerai makan tu.... kat sini setiap pagi hari bekerja ramai gilerrr orang bekpest kat sini... lauk2 nya sangatlah banyak... pilih aja apa yang berkenan di hati...

sebelum balik tu aku suh kak ju ngan nurul berdiri kat situ.. aku mau amek gamba dorang.. saja suka2 nak show kat blog nie.. nak wat kenangan... yang sorang dah cukup 9 bulan (kak ju).. yang sorang lagi baru 8 bulan (nurul)

Perut dorang dah sama beso lah..hihihi dah macam kembar plak dorang nie.. baju sama kaler plak tu!

Then aku terus anta kak ju g klinik kat seksyen 7 tu...

uiks sompat lagi.. kak ju nampak jer aku snap pic dia curik2 hihihi cayalah...

Pagi tadi kak ju sms aku bagitau...

"Alhamdulillah dah bersalin pagi tadi kul 9.22 am, berat 3.52 kg, baby girl, salin normal..."

Syukur alhamdulillah bertambah lagi sorang ahli keluarga aku... berakhirnya satu penantian.. penantian akak aku lah! sian nengok akak aku bawak perut beso tu... mesti dia legaaa kan? hihihi

so tak sabo nak jumpa baby baru nie...

2 comments:

SaifulAda said...

wuhuuuuuuuuuu laen dah muka kak nurul...shada doakan kak nurul slamat lahirkan baby...huhu laki ke pmpuan...perot besar msti debab ank kak nurul..

Unknown said...

saiful ada,
kak nurul ko dah gemoks sekarang nie hihihi

kalo ikut ape doc kata baby gurl..haha mana tak debab hari2 kitorg pi makan sedap2..

bila nak jumpa shada nie? amboi sombong skg yer.. keje mana dah?

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site