Wednesday, February 10, 2010

Arghhh jem

Salam uols...

Sori lah ai lama tak apdet... eh lama ker? baru sehari je kan? tapi dah ada orang tanye napa tak apdet nie!! hikhik cam penting sangat blog jibam di mata korang yer.. bukan di hati tapi di mata! auwwwww vangganya mak nyah :P

Hurm apa nak cerita ya? banyakkkkk sangat kalo nak cerita apa yang terjadi setiap hari.. tapi kalo nak cerita sume cam mustahil jugak lah.. cerita yang best2 sudah.. kang ada orang cakap aku nie saja nak menunjuk2 apa yang aku buat setiap hari.. even bergambar di kedai makan sekalipun.. padahal aku pegi jer makan kat suma kedai makan tak kisah murah ke mahal ker.. mamak ker johnny ker? hiks asalkan aku mampu dan tak kaco duit orang! tak gitu yer kawan2.. so aku apdet yang aku rasa "patut-patut" sajalah yo!

Wehhhhh giler arghh kalo tiap2 hari jem cam nie!!! stresss wehhh korangggg (tukar topik on the spot!)


korang alami situasi cam aku tak? lately nie aku rasa jalan raya daripada umah aku ke opis bertambah2 sesak! apa hal ntah? ker semakin ramai yang beli kete nie?? huhuuuu pegi balik mesti jemmm!!

Walaupun aku gerak jam 7.15 pagi aku totap akak sampai jam 8 tut tut.. oh tidakkkkk

Sib baik arinie aku sampai awal sket jam 7.58 pagi! kalo idak mau MERAH punch kad aku tu.. ohhh tidakkk waktu balik tak pelah.. pegi tu jer penting tau nak kejar punch kad..

korang tengok lah tu.. kena beratur panjang jalan semput2... tak suke!!

so apa tindakan aku lepas nie??

1) Bangun lebih awal daripada biasa, biasa jam 6.30 pagi dah bangun maybe lepas nie jam 6.15 pagi kot..
2) Bertolak jam 7 pagi ke opis.. biasa jam 7 suku tak pon 7.20 baru hegeh2 nak gerak hihihi
3) Pindah umah cari kat area2 opis tak pun tido aje kat opis! wakakakaka

hohoho cadangan ke 3 tu aku tak sanggup!
better amek cadangan yang ke 2 dan ke 3 itu..

adios :)

7 comments:

pRincESs_N said...

uishh...stress nyerr klo kete byk ni kan..N pon kdg2 kete byk..gn lori2 skali..rimas2..

Muhammad Yusof said...

no komen...sama la kita..tp jem tu kdg2 best bleh tgk awek2 cun yg nak g keje...huhu..

Unknown said...

princess N,
tula pasal seb baik nek kete oto hehe

muhamad yusof,
amboi sempat lagi ko skodeng awek2 cun yg sedang drive yer hihi

zaassst jelaa

gO mi NaM said...

dtg la ko blog sye juga ye

Unknown said...

bakal graduate,
okeh yunk

MamaZana Baharum said...

dik... mcm are kat umah mama je ni. umah mama masuk kiri, kat junction McD tu je...

Jln kat situ mmg jammed gilerrrr aaa... ari2 jammed. ntah bila la nak siap jln kat situ.

Unknown said...

mamazana,
kak, hahaha umah akak kat situ ker?? saya lalu pegi balik keje kak oi.. lately bertambah2 jem la kak.. letih lor... cepat la siap jalan tu kan huhuhu

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site