Thursday, October 16, 2008

ujan lebat kt cni

Sekarang nie dah mula musim ujan.. bila petang aje ujan nasib pagi x ujan plak kalo x naya jugak la nk g keje ngn jalan jem nye ngn ujan nye.. alhamdulillah ujan juga 1 rahmat yg membawa 1001 rezeki kepada segala penduduk bumi.. ewah cam ustazah lak saya kan?? :d

Tp kemarin ujan nye lain macam lebat giler.. sy mmg takut jugak la kan.. dengan kilat dan guruh berdentam dentum.. sampaikan nk wat call pon takut.. takut kene shot karen ka.. haha maunye hangus tp bleh ka camtuh?? merapu jer saya nie.. xpenah la tengok lagi kan... xpe kt opis nie ade alat pencegah kilat..

Dari dalam opis saya dapat lihat ujan yg lebat giler sedang melanda... kalo tido time nie mmg best sgt... hee

Pandangan dari tingkap tempat duduk saya..

Pandangan belakang tempat saya.. tingkap belakang lani.. lebat sgt..huhu cemane nk balik nie.. macam naik moto aje yer.. padahal..

masa balik tuh ujan renyai2 aje2.. tp bila dah nk dekat sampai makin menggila turunnya.. nie la hasilnye.. saya kebasahan dan kesejukkan mase trun dpd keta nk naik rumah.. huhu sejuk woooo....

dah sampai umah kui 7 lebih.. sejuk2...

3 comments:

masviona said...

cuaca mmg tak menentu skrang nih...kejap hujan kejap panas...huhuh sian kat bumi kita nih kan...

So kita pun nk kena berhati² gak sbb time² camgini mmg penyakit senang nk menyerang....jaga kesihatan kita semua ok

PuteriSatu said...

salam kenal dari akak...comel tuan punya blog nih....
selamat hari raya dari akak...
sekarang tengahari panas...bila petang je sure hujan lebat....

honeysour's blog said...

basah kuyup kak ila...

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site