Wednesday, October 29, 2008

Posing gitu gitu

Biasanya acara nie mmg xdapat saya tinggalkan dah jadi macam habit tau.. so meh la jenguk gambo weols berposing ala sengal2 gitu.. :P

dari kiri kak dah, nurul, saya n siti

posing time makan.. nie makan untuk kali yg ke 3 kali uols.. maintain lagi bleh sumbat2 g tau.. haha jenuh jugak la nk ngabihkan last2 tolak tepi jugak.. belagak sangat nk makan sume.. camtu la jadinya..

majlis dah selesai saya ngn kawan2 kemas2 apa yg patut dan cuci pastu sempat lagi bergaya di depan cermin utk shoot sebelum balik..

saja la kan nk amek gambo style cam gini pulak.. ada budak laki sesat kt dalam nie..

muka ceria tp penat tau.. :P penat makan jer sebenarnya..

Ok dah abes entry open house di bulan syawal nie.. patutnya kalo saya x puasa arinie saya leh join kawan2 opis g open house kt umah ustaz ngn tn hakim tu kan tp xpela tahun depan ada lagi kan.. xpela saya masak jela balik nanti.. (pujuk ati konon).. kawan2 yg sedang enak2 makan tu ingat2 la saya di sini..huhuh

1 comment:

Sepet said...

slalu gak posing2 sengal camtu..
hehehe!!
best pe...
:)

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site