Wednesday, October 29, 2008

Artis dan Aku

Semalam ada la artis jemputan yg turut datang membuat persembahan di majlis jamuan jabatan saya.. dan kesempatan yg ada nie saya turut gunakan sebaik mungkin.. ternampak la artis nie mcm kenal aje kan trus saya ngn nurul ajak bergambar.. malu gak weh nk gambar ngn dia nie.. yela kan dia tuh artis kita nie sape? :P

Malam td trus sms En bob btau dia.. nasib la dia x mare.. ekeke

saya dan zack bekas penyanyi kumpulan KOOl sekarang nie pelakon cite "akademi polis" kt Tv 9 kalo x salah saya la.. nampak mcm rapat sket tu tp ade jarak sket sebenarnya.. so tolongla jangan gossipkan weols!!! huhu :P

masa nie zack ngh nyanyi.. lagu apa lupa lak saya.. tp lagu2 hari raya dan sekali sekala ada lagu balada sket.. dan ada lagi penyanyi pompuan namanya Aby.. saya x bape kenal dia.. dia pon x kenal ngn saya :P so x amek la gambo dia... hiks

saya tengah menikmati alunan suara penyanyi2 jemputan nie.. sampai terlentok kekenyangan dah la makan x henggat.. iksss

suasana majlis telah bermula.. masa nie patutnya MB yg datang tp last minit kansel so yg datang adalah wakilnya.. sedikit frust gak la kan.. yelah persiapan bagai nk rak.. tp xdapat dtg.. apa bleh buat.. huh

masa nie perasmian SOJ bermula.. saya pon sebok2 gak selit amek gambo di bantu oleh jurugambar press yg lain tu kan.. hehe saja nk ngada2 interprem.. yg baju ijau tu la ketua jabatan saya.. hee gambo dari sudut sisi udah la yer.. dan berbaju biru tu my bos..

Selesainya sesi tangkap gambo tu weols sume dah bleh makan dengan lahapnya.. pilih la gerai mana yg weols suka.. lalala

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site