Friday, October 17, 2008

Sirap ubat batuk gamat


Nie rupa sirap ubat batuk gamat.. cover depan..

"Apa ke halnya tunjuk entry ubat batuk lak nie??" "nak meniaga ka ape nih??.. hahaha
saja nk kongsi ngn uols pasal ubat batuk nih.. baru 2 ari saya try makan.. alhamdulillah batuk saya semakin pulih.. kalo x kan masa nk tido tuh seksa ya amat dok batuk kong kong kong.. ngn tekak nye rasa gatai2 xtau nk cakap la kan..

Uols penah tengok ker ubat batuk cap gamat nie?? haha nie la first time saya tengok ubat cap nie.. sebelum nie kalo batuk saya beli yg cap ibu dan anak tuh.. itu dah fames mesti uols tau kan? tp yg ini lain cket.. ada rasa gamat gitu.. yela kan sirap ubat batuk gamat.. mesti la taruk perisa gamat..

Ini pon uncle kedai wah heng depan umah yg promote.. dengan tanpa was2 nye saya pon beli satu.. takut jugak batuk tuh melarat.. syukur dah ok cket skg.. tp kan agak power jugak la ubat nie.. bile minum aje trus lalok xhenggat sampai ke pagi tuh bangun keje rase nk tido lagi sampai keje pon nk tido lagi.. hahaha overdos ker hape tah?? tapi sesudu udah la yer.. jgn uols belasah sebotol plak kang xbangun2 tido lak..

2 comments:

Unknown said...

Betul setuju. Mak saya habis kat ubat klinik,farmasi,still tak okey juga. Ubat batuk ni je yg power. Makan sesudu dh cukup. Cepat baik

Lyn said...

Mana nak beli?

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site