Tuesday, October 28, 2008

Selamat pengantin baru Ruby & Kerol

Sabtu lepas

Saya ngn En Bob g kenduri kawen member senior masa kt Puo dulu kat area gombak.. weols gerak dpd shah alam hampir jam 2 ptg.. sampai kt area gombak dah jam 3 ptg lebih kurang la xsangka pulak nk sesat.. al maklum saja la saya ngn en bob x familiar tempat nie.. weols follow peta yg dekat kad kawen tu tp peta tu wat weols pusing.. penin woo cari umah kenduri xjumpa2.. jalan belit2 mar

Saya terpaksa mintak bantuan den classmate saya dulu.. dengan bantuan den dan jugak keterorran weols so dapatla jugak sampai ke rumah pegantin pompuan nie.. jenuh jugak la pusing sana sini..

Masa weols sampai dah dekat kui 4 jugak la dorang dah siap2 kemas kerusi meja.. malu gak time tu nk trus g ke idak.. tp alang2 dah sampai weols truskan jugak la.. g makan2 jap jumpa pengantin salam2 trus blah..

musyil gak saya nengok si ruby nie kurus giler.. diet gamaknya budak nie sebelum kawen.. :P

pengantin baru dok sebok gayut..

moga kekal ke akhir hayat ruby yer..

nie pengantin lakinya en kerol.. super senior saya masa kt puo dulu.. tp saya xkenal la kan coz dia pon dah lebih berusia dpd weols nie..

close up wajah pengantin baru yg berseri2 sambil tersenyum manja gitu.. :D

1 comment:

Ana Lyana said...

cantiknyer baju biru yg dia pakai tu...

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site