Monday, October 20, 2008

Jeli-jeli merah

Yihaaa.. i suke suke suke.. dah lama berangan nk kaler merah nie tau.. baru menyerlah kan? Nie hobi saya kt tempat keje la lebih kurangnye.. Jeli merah nie saya kirim kat CC M akak kt opis nih.. Sib baik dia balik ati tolong belikan.. mekasih akak..

Sebelum nie jeli kaler biru.. tp lama2 jadi kaler ijau.. nampak buruk dan pudar so nie yang wat saya rasa nk tukar kaler.. tuh yg beria-ria suh CC M cari wane merah tu..

Saya basuh dan cuci pokok nie.. masukkan air taruk jeli-jeli merah nie... dan tunggu dia mengembang.. tu diaaa.. dah gemok2 dah jeli-jeli tuh.. sonok saya tengok..hehehe

Tarrraaa... nie hasilnya selepas beberapa jam..." baru la berseri2 pokok ku" hiks

Pandangan dari atas.. walaupon pokok ku dah makin dogol tp harapnya dapat la bertahan lame sket..huhu

4 comments:

viruspadu said...

jeli2 tu memang lawa kan, pulak tu kaler pink kan lg la lawa

eh pink ke ek, ke maroon ke merah

alah tak kira, nak kata pink jugek :p

JIVEBUMZ said...

ala pink pon aci la.. tp saya sangat suke.. hehe VP suke aje yer kalo kaler pink tuh..hiks

Tachi said...

love nature tol awek ni!
bagus!!
Go nature!
go spritzer!hehehe

honeysour's blog said...

cantik cantik...

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site