Thursday, October 30, 2008

Istana kehakiman

Pas abes meting suma saya pon gerak balik opis.. tunggu drebar kat bawah x sampai 5 minit dia dah siap parking depan saya.. trus gerak balik.. rupa-rupanya dia nk singgah POJ nak antar surat.. Apa dia?? Palace Of Justice.. wow sangat teruja saya nk g ctu tau.. sebelom nie tgk dalam tv ajo tp nie nk pegi trus tempat tu.. hohoho dah berangan nak amek gambar jap lagi nie.. siapla.. :D

permandangan sepanjang jalan nk ke POJ.. bangunan yg cantik2 belaka... lalu kt area masjid putra banyak nya bas sekolah.. ada budak sekolah g melawat dan juga pelancong.. yela tempat yg sannngggat lah cantik dan menarik sesuai untuk lawatan.. :D

Kami truskan perjalanan ke POJ dan tempat yg ingin di tuju ialah Mahkamah tutttt.. rahsia rahsia.. heheh ala saya kan koje mahkamah tutttt.. so nk g tmpat yg sewaktu dengan nya..

saya posing dalam lift nk naik tingkat 2.. ada cermin wooo.. cantekk..

dan saya di suruh menghantar surat ini.. ahaa saya xkisah coz saya memang teringin nk masuk ctu.. xkisah la kan saya xpenah masuk cni.. nti bleh la saya snap sana sinun

ha inilah pemandangan kt bahagian dalamnya.. saya kt area koridor tu nk cari opis depa xjumpa2 besar sangat opisnya..

akhirnya jumpa ngn acik nie.. dia sorang2 keje kat kaunter nie woo.. hebat acik nie.. hiks bleh la kan xbanyak kes.. sambil dok tunggu dia cari cop saya curik2 snap gambo dia.. jahat tui.. gambo tanpa kebenaran.. :P

beginilah keadaan ruang menunggu sebelum masuk ke bilik kaunter pendaftaran tadi.. cantekkk wes.. bagi yg xpenah masuk ke sini bleh la nengok keadaan dalam nie.. hebat kan tempat keja depa.. sakan woo

kasi close up bahagian ruang menunggu nie.. macam rumah mewah keadaanya.. teruja jugak la nengok nya.. dah siap amek gambo saya pon blah trun bawah.. tgk2 abg drebar dah tgu kt luar keta.. "lama kot saya masuk dalam tadi" hiks.. xpuas saya masuk ctu tau.. :P

2 comments:

ibuafiqahhuzaifah said...

dulu POJ skrg dah Istana kehakiman..
ila,lalu depan opis irnie nie...
yg melengkung tuh...ada air pancut tuh!!!

Unknown said...

salam....

murah dengan senyuman, moga lebih sentiasa tersenyum hingga mudah kerja2 kehakiman....he he he

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site