Thursday, October 23, 2008

Ke sarawak

Entry nie saja la saya nk kasi tunjuk kt Viruspadu sempena VP ngn family nk ke sarawak ahad nanti kalo xsalah saya la kan.. saya kasi panasss supaya VP ngn abg lalok dapat cari tempat2 menarik di sarawak nun.. hehe

Last year punya gambar k.. weols sekeluarga g sarawak sebab nk melawat baby girl nie.. "Firdina Hanim" nie muka tahun lepas k skg baby nie dh beso dh bleh jalan2 dh umo setahun gitu..

Tempat menarik yg agak famos jugak la.. tempat nk cari ikan masin.. pasar ape ke nama tah lupa dah la nama tempat nie.tp kt area town kucin la.. .huhu tp ikan kt cni murah2 jugak la ciap bleh paking masuk kotak lagi.. sesuai la kalo VP nk kasi member2 ker sedara mara nanti.. :p

tgk tuh manyak nye ikan masin nye..

Kat dalam muzium.. ape ke nama muzium nie.. hikhik acik lupa la nama tempat nie.. yg pakai baju itam tuh abg saya yg sulung laki saya k.. dia dok cna kene transfer keje cna.. so weols tumpang umah dia la sep budget maaa..

jalan2 kat area bandar Kucin.. cari baju ker apa2 yg sesuai untuk buah tangan kawan2 di sini..

nie kt dalam muzium yg td tuh..

adik guwe n abg cik guwe..

kt depan India Street..

waterfront kucin..

beli belah kt kedai serbaneka banyak hasil kraftangan berdepan waterfront je kedainya..

aceh aceh..acik posing cket..

ok da nk balik time nie.. flight weols ptg tuh so tengahari tuh cepat2 g shooping g.. ade banyak lagi lokasi yg menarik utk di lawati kt cna nanti yer VP.. manyak gambo tp kat umah lak.. yg mana sompat la yer..hiks..

Sesape nk kenal viruspadu meh jenguk blog empunya diri kt SINI
promote nih.. :D

3 comments:

sepet a.k.a zack_u said...

kak..
adiah ite mne eh???
aritu bukan da pesan nak beg ke???
jgn wat2 lupe eh..
huhu!!

JIVEBUMZ said...

aik.. zack-u nie tahun lepas punye citer ar..hehe nk beg dari sarawak kene tgu akak g lagi sekali tahun depan lak yer..haha

viruspadu said...

ahaks

terima kasih share info ni, ni yang lagi semangat tak sabar nak berjalan nih :p

harus take noted semua tempat2 menarik ni

sayanggggggg lebih la kat dia nih

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site