Tuesday, October 7, 2008

hari raya pertama..di rumahku..

Pepagi lagi sy ngn akak dah ke masjid.. nak tunaikan solat sunat aidilfitri pastu nak menziarah kubur arwah ayah.. dah menjadi satu kewajipan dan kemestian bagi sy utk datang menziarah pusara arwah.. tp sori la ye tak ade plak pic nk tunjuk kt uols.. xbawak kemera ar..

hah masa nie baru balik masjid dah siap2 pakai lawa2 nk terjah umah jiran sebelah.. ape lagi nk makan puas2 time raya la kan.. :p tp harus mintak ampun dulu ngn bondaku..hehe

Ala pic sy x ada la plak..dlm kamera adik sy tuh dia blom kasi lagi.. tp ada gambo sy ngh bermaap-maapan tau.. nti dh dpt sye tempek kt cni yer.. :p nie pakai kamera henfon sy jer.. x aci.. x aci.. uwwaaaaaaaa

Family kak simah.. suaminye time nie ngh bersiap-siap so xde la gambo nye..

Bersama Bondaku tercinta.. dan adik-adikku..

"meh cni sape nk duit raye??"
"beratur...beratur yer...hehe"
Terpejam2 sy nk kasik duit raye kt anak buah tuh tau..heh

Dah selesai bermaapan weols bergerak mengatur rumah ke rumah yer.. sekitar kg sy jer menziarah rumah jiran tetangga

Nie adik bongsu sy k..

sambil beraya sambil berposing..



Anak sedare ngn mak sedare nye lebih kurang jer kan.. hiks.. mcm muda 10 thn pulak rasa..hiks

2 comments:

Tolhah said...

Selamat Hari Raya. Blog cik ila ni boleh menang tempat pertama kategori blog yang paling banyak gambo..hehe

JIVEBUMZ said...

iye?? haha sy mmg suke bergambo adanya..heheh

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site