Thursday, October 30, 2008

Ganti bos miting

Arinie saya kena @ di paksa menghadiri metting under HQ tempat saya bekerja.. jgn mara yer bos kot2 tebaca entry nih.. guro2 aja tp jangan lupa janji nk belanja lunch tu ye!! hiks

Saya gerak dalam kui 8 lebih jugak la nasib la masa saya sampai tu dorang x stat lagi.. kalo x malu gak la saya nk masuk dalam metting room tu kan.. dah la dok negeri paling dekat tp sampainya lambat.. memalukan aje.. :P

saya ke putrajaya di iringi oleh abg drebar ngn kak nadia.. eheh iring konon.. mana ada depa nie nk pi seromban nk anta barang.. so drop saya kt putrajaya pastu nanti balik singgah amek saya.. hiks

edisi wajib..

yang nie pon sama.. haha

bersama rakan sejawatan dpd perak..

sahabat lama ku yg pakai baju kemeja biru itu.. sama2 lapor diri dulu.. macam sengal aja time tu coz saya berdua aja ngn sham.. ari2 dok kt library sebelum di postingkan ke negeri masing2.. haru biru idup weols masa tu.. terimbas kembali.. ada pahit dan manis.. nanti cerita ya

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site