Monday, October 27, 2008

Antara tetamu yang datang

Lebih kurang jam 2 petang kelihatan sahabat lama saya masa keja swasta dulu.. rakan bas mini no 27.. kak ina tachi datang bersama-sama kak ijan lawyer.. kak ina tachi keje half day arinie so balik keje trus terjah umah akak saya nie..

saya xberjaya nk snap gambar dorang.. kak ina tachi tau saya nk masuk muka dorang nie dalam blog tu pasal la dia nyorok balik beg tu.. :D

Seterusnya geng opis saya.. terdiri dpd my bos, kak dila n aqil shatir, mr blek, wife n ahmad daniel..


ini anak bos saya k.. aqil shatir.. comel x?? muka cam anak jepun budak nie tau..hee

close up sket ye.. aqil shatir with acik ila.. :P

abg ipar saya teringin nk dukung baby lagi.. tp si aqil nie diam aje xnangis pun.. xkisah la sape nk dukung dia senyap aje.. best betui la..

aksi menarik daripada aqil.. siap angkat2 kaki g tu.. yg kt blakang saya tuh ibu aqil..
"apa punya pesen nie aqil??" :D

yg pakai uniform biru tu pulak member kak ju.. kak ezah dan kwnnya budak vietnam.. nama dia lupa plak nk tnye.. yg dua orang lagi tu kak ina tachi ngn kak ijan lawyer member saya yg nyorok balik beg td masa saya nk ambil gambar dorang..

rakan seopis ku.. echam, soleh, blek ngn bos..

nie anak mr blek.. ahmad danial.. sedap2 rilek atas riba ibunya.. mcm xda mood jer bdk nie..

Suasana ketika tetamu sedang makan2 saya snap gambar dorang..




yg pakai kemeja biru nie pak cik sopi ngn mak cik serta anak mereka yg bongsu..

opismate saya sapik dan aweksnye..


yg pakai tudung kaler biru gelap tuh kak simah akak saya dpd dengkil.. saya terlupa nk snap gambar dia anak beranak dpd dekat.. sibuk mar.. ramai tetamu yg datang masa nie xmenang tangan weols tau..hiks

saya bersama tuan rumah.. kak ju dan farah

bersama adik beradik saya yg hadir.. family belah akak n abg saya kt ampang x dapat datang.. so kak simah ngn pak cik sopi jer saudara yg datang open house nie..

1 comment:

Shemmi said...

bertuah punye budak!!!
ketak jugak gambar i yang ayu ngalahkan siti nurhaliza tu!!
cheh!!
Gambar ala2 paparazzi pon di letak nyer????
adehhhh...
tulunnnn......
xleh jd nye..
jaga dia dak ila ni....skodeng dia tgh.....jeng jeng jeng..hahahaha!!

Ila~jom tgk Madagascar nak?...k.ijan soh ajak...maybe dalm 15hb ke..free x?

ila banjer psl letak gmbr kitorang tnpa permit yang sah!!

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site