Monday, October 27, 2008

Open house pun bermula

Pagi2 buta ari sabtu saya ngn ina gebu celik mata aje trus g cari sarapan dulu kat kedai bawah.. beli nasik lemak ngn bihun goreng trus gerak g umah kak ju.. wah sungguh dasyat aura rajin saya ari minggu nie kan.. kalo x maunya tengahari baru mangun.. :P

Siap2 makan sume weols terus gegas masak bihun sup.. sediakan bahan2 potong2 suma apa yg patut.. settle.. di pendekkan cite la yer uols.. jenuh gak nk cite satu2 nie kan..

muka baru lepas make up.. blom berpeluh g.. kang dah duduk kt dapur siap la berpeluh2 make up pon tanggal.. hiks

mektie sorang yg pemalu so dia nk makan kt dapur aje lor..

kasi can saya lak posing

nasib baik la ko kurus yer mektie muat2 ko jer kat dapur nih..

orang kuat weols.. merangkap tukang masak..
kasi jer menu ape pon pastinya tidak menghampakan uols tau.. "na, aku promote ang nie!!" :D

iks iks bertuah kan saya dapat kawan2 yg ringan tulang camni.. thanxs ya my pren.. hehe

Meh kita jenguk menu istimewa utk tetamu yg hadir..

kuah kacang

bahan2 untuk mee dan bihun sup

koktel desert

tgk la tu gigihnya kawan2 saya wat keja kan.. xpayah suruh2 dah tau dah part masing2..:P

snap suma sekali..

tembikai

oren sanquick

mee

bihun

nasi impit

tula antara menu yg sempat saya snap..

1 comment:

calovena said...

ui c.ila cyg...aq hepi cz dpt tulun hg mrealisasikn opn house 2.wlupn lth tp aq hepi lor...krn kbzan i2 jg atiku bnr2 girang wlupn tselit ksedihn...aq cygggg ko

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site