Thursday, October 9, 2014

Pertemuan ex askar wataniah PSP

 Assalammualaikum wbt dan salam ceria!

Entry raya puasa lepas... haha baru nak up sebab tetiba tengok gambar2 nie dan teringat dekat kawan-kawan lama PSP. PSP tu adalah singkatan kepada Politeknik Seberang Perai. Poli tempat saya menimba ilmu ketika belajar Sijil Teknologi Maklumat pada tahun 2001-2003. Dah bertahun tak jumpa depa nie. Ada lebih kurang 10 tahun.

Jadinya masak-masak lah kita... bihun sup ayam menunya dan sedikit kuih muih... exsaited ko jumpa kawan lama haha.


 Kami ada group whatsapp x askar wataniah PSP... dan baru2 nie admin (yang pakai baju pepel tudung cream tu) ajak jumpa. 


Depa semua nie kawan2 yang sama susah senang dulu masa saya aktif askar wataniah.. hidup di dalam hutan bersama...makan bersama... bersukan bersama... berkawad bersama... gelak2 bersama dan jahat pon bersama hahaha. Jahat tahap biasa2 ja kami nie tak la jahat tahap dewa tu! hehehe

 

Tak sangka masing2 dah beranak pinak selepas 10 tahun... saiz badan ada yang menten dan ada yang dah mengembang hehehe ai la tuuuu
 
 Seronok sesekali dapat jumpa dan borak macam nie... kalau lepak kedai makan tak dak peluang nak lepak macam nie sambil nengok album kawen ai lagi tu haishhh

 Bergambar kenangan... masing2 juga dah berjaya dengan hidup sendiri...alhamdulillah... semoga kekal bahagia bersama kehidupan masing2

 Yang pastinya memori bersama kalian tetap dalam ingatan terutama sekali "Memori Bukit Merah" hehehe hanya kami saja yang tahu.

 My bff ecah... pernah jadi juara kawad terbaik suatu masa dulu... tengok je kecik minah nih tapi mantopp ok. Mantop apa??? mantop kawad la baq hang...

Lepas geng ex askar wataniah nie pulang ada lagi tetamu lain yang datang... memang ku jemput datang semua sebab nak suh abeskan bihun sup seperiuk kat dapur tu laa.

 Dengan adik praktikal opis...

 Opismate saya... aril, wife n baby rania.

 Adik praktikal dan kakak saya..

 Za my opismate...

Anak2 buah dan kak ju

Ok tu saja penutup dengan gambar kenangan boleh? 

Selamat bekerja semua! hepi2 selalu...

2 comments:

aishah nin said...

Seronok bila dapat jumpa kawan-kawan lama ni kan? Meriah rumah :)

JIVEBUMZ said...

aishah nin,

haah aishah best sgt mengimbau kenangan gitu!

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site