Wednesday, October 29, 2014

Hai la anak

Assalamualaikum semua!

Penat sungguh hari nie rasanya. Pagi tadi selepas subuh dah bangun siapkan entry untuk pagi. Sebab dah tau kat opis memang tak kan sempat tambahan pula ada kursus lagi. Jadi masa tidur ku terpaksa korbankan... demi kejayaan dimasa depan. Malam tadi anak2 buat hal lagi...bukan malam tadi aje setiap malam pon sama jugak huhu. Dorang nie jenis yang susah nak tidur malam. Pukul 2 pagi keatas barulah nak lelap... Allahuakbar hanya tuhan saja yang tahu apa perasaan saya... puas pujuk pon tak guna kalau mata depa masih segar.

Biasanya saya tertido dulu daripada depa. Bila mata dorang dah mengantuk barulah nak mintak susu atau lelap dengan sendirinya. Maksudnya walau saya dah tido dulu tapi saya tetap menjadi orang yang terakhir tidur dan orang terawal bangun. Nasiblah kan.. sama lah dengan ibu diluar sana..

Badan nie penat usah cakap laa mujur ada vitamin shaklee sebagai pembantu saya. Vitalea tambah tenaga! b complex atasi stress!! haha sempat promote tu uols...

Nak layankan penat menjaga anak nie memang tak boleh la..nak tak nak sebagai mak kita kena muhasabah diri.. Suami pon kena bantu membantu... sabar paling penting sebabnya kita nie ibu bekerja. Siang  kerja di ofis malam pula di rumah hehew

So kesimpulannya sabar jelah yer.. Allah nak uji kita dalam pelbagai bentuk.. mungkin ini habuan saya...

Macam biasa nak order shaklee mai pm 012 - 5417451

2 comments:

NurFatihah Che Daud said...

Sama..Anak2 saya pun tido lambat..Tapi sy tak kerja.. Tu pun bole mengundang marah..Hehe...Skrg ni siang tk tido jd mlm akan tido awal...

Anak Tidur Lebih Awal

ila izat said...

NurFatihah Che Daud,

Saboo jelah kan huhuhu

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site