Wednesday, October 15, 2014

Aidijuma kegilaanku

Assalamualaikum semua....
Sambil rehat2 depan tv moh ler kita updated blog sekejap. Pakai henpon je pon tak susah mana. Nasi dah siap masak. Lauk pon dah siap. Ok esok nak bawak bekal pegi ofis. Seronok tau bawak bekal dan makan sama2 dengan kawan2. Sebab saya bekal...kawan2 semua pakat bawak bekal jadi macam seronok plak makan berjemaah lauk pauk masak sendiri. Haa gitu... nanti saya buat entry khas pasal makan2 dekat ofis tu yer :)
Sebenarnya nak cerita pasal tudung bawal. Siapa lagi tokei bawal yang paling top n hot sekarang kalau bukan Aidijuma. Tudung bawal dengan harga yang berpatutan pasti la ramai orang nak beli ken. Termasuklah saya hehe. Dekat ofis tu pantang ada tudung aj baru keluar jap g siap laa group wasap kitorang masing2 tunjuk gambar tudung...pastu ada la sorang tukang beli...haa sebab tula setiap koleksi baru pasti tak ketinggalan untuk dapatkannya.
Kadang tu buat tak nampak ja... sebab kalau melayan memang tetiap minggu dok beli tudung aj je tau! haha abes duit kat situ. Setakat nie saya blom pernah g beli dekat concept store aj.. kirim dekat kawan tak pon dekat adik di ipoh. Haa jauh bona kirim tudung kan. Sebab adik beli dekat mydin mall ipoh tu tak ramai orang.
Saya kagum laa dengan datin juma nie! banyak idea dia kan... yelah tetiap minggu ada saja patern yang cantik2. Bagus datin teruskan perjuangan dan jangan pulak naikkan harga tudung yer... biar minyak naik sudahlaa... harga tudung menten yer datin ahaaks
Ok nanti kita sembang lagi...nak masuk kelas geng #rti2 kejap.
Nak order shaklee boleh msg/call/whatsapp/telegram 012-5417451
saya pengedar shaklee area shah alam!


No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site