Tuesday, October 28, 2014

ESP Produk hot masa kini


Assalamualaikum wbt semua! 

ESP atau nama sebenarnya Energizing Soy Protien adalah satu-satunya produk shaklee yang terhangat masa kini! Bulan nie shaklee buat promosi spesel untuk  ahli shaklee yang berdaftar dibawahnya iaitu beli 6 canister percuma 1. Ya ampun ruginya kalau tak grab! Harga mestilah lebih murah daripada biasa. Biasanya setahun sekali aje promo Esp. Abes promo nie tunggulah tahun depannya pula. Ntah bulan berapa tu tak pasti lagi.

Saya dah beli siap2 buat stok...bukan apa nak kulit gebus uols. Nak diet pon yer jugak. Biasanya saya amalkan Esp ketika breakfast waktu perut kosong.  Saya suka campurkan dengan susu tak kisah ler susu kambing ker susu low fat atau full cream dutch lady.  Rasanya mestilah sedap dan enak gitu. Sesuai diamalkan jika nak berpuasa haa amek time sahur.  Teringat dulu zaman menyusukan esya dan sara. Esp adalah pilihan saya bagi menambah susu badan atau sebagai milk booster.  Baby pon cepat kenyang sebab susu badan kita jadi pekat. 

Jadi disini saya syorkan sangat kepada ibu diluar sana cepatlah grab satu sementara stok masih ada. Jangan menyesal kalau selepas bulan 10 anda nak beli dengan harga promo sudah tiada lagi... nasi dah jadi bubur...hehehe

Ok roger jika berminat

ila kamilah 012 - 5417451

your shaklee independent distributor






No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site