Monday, October 27, 2014

Urusetia Kursus

Assalamualaikum semua!
Seharian siang tadi berkursus. Pagi sampai petang. Dalam pada itu sempat juga siapkan entry pengedar sah shaklee hehe. Lega... so sesiapa yang nak dapatkan vitamin shaklee boleh roger saya k. Sempat promote you!
Saya jadi urusetia tapi macam peserta jugak lah sebab saya follow jugak kursus tuh. Kursus Mymesyuarat bagi penjawat awam memang tau lah kan apa kebenda. Jadinya siang tadi tak sempat balik rumah jenguk mak. Dapat kol aje. Mak steady jer kat rumah tapi saya yang risau lebih2 haha. Balik tadi tengok rumah bersihnya... aduhai mak..mak... pi mop lantai pulak dah.. pakai basic H2 latu sebab tu bersih lain macam.
Malam nie saya masak kurma ayam dan goreng sayur campur. Berselera mak makan. Alhamdulillah rasa lebih bahagia bila ada orang tersayang kat depan mata. Dah tak risau lagi... esok ada kursus lain pula sehingga rabu.
Tapi yang syoknya order shaklee masuk bertalu... Alhamdulillah... terima kasih Allah... mudahan berkat saya menjaga mak Allah makbulkan permintaan saya :)
Ok jumpa lagi esok dengan entry yang lebih menarik!
Nak order shaklee roger  012-5417451
bersama semua peserta yang terlibat... sporting abes!

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site