Saturday, October 18, 2014

Chewable Vitamin C tingkatkan imunisasi anak

Assalamualaikum wbt & salam ceria!
Selamat berhari minggu semua. Seronok kan hari  minggu? boleh golek2 bersama keluarga.  Ok pagi nie saya nak share satu vitamin yang sangat baik untuk anak anda khususnya.
Apakah dia chewable vitamin c nie? Ia adalah sejenis tablet yang dicipta bagi meningkatkan sistem pertahanan badan kita.
Biasanya kanak2 yang selalu mengalami  masalah demam atau selsema digalakkan mengambil chewable vitamin c. Saya berikan esya dan sara seawal usia mereka setahun lebih. Esya tak berapa suka telan chewable kerana rasanya yang agak masam tapi sara kemain suka. Jika anak tak suka tak usah paksa mereka boleh gunakan alternatif lain contohnya beri sesudu meal shakes dalam susu mereka.
Itu cara sayalah...sebab nak tingkatkan antibodi anak punya pasal. Melalui peningkatan sistem imun ini badan - membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, mempertingkatkan alergi hidung dan kulit serta asthma. Juga menyingkatkan waktu pemulihan dan mengurangkan simptom flu dan selsema.  Tidaklah selalu nak kene ke klinik setiap bulan kan untuk amek ubat demam selsema bagai.
Selain itu chewable vitamin c juga bantu mencantikkan kulit. Ambil vitamin c setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.
Nah dapatkan sekarang! Sebotol hanya rm37.50 didalamnya ada 90 tablet serta tahan selama 90 hari!
Berminat sila hubungi saya...
ila kamilah 012 - 5417451
jivebumz@yahoo.com
Fb Page: Jivebumz Vita Shop

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site