Tuesday, October 28, 2014

Tranfer duit melalui maybank ke dalam tabung haji

Assalamualaikum semua!

Tahukah korang bahawa maybank dah buat perkhidmatan transfer duit ke akaun tabung haji? dah lama ye dak? haa saya yang ketinggalan ketapi kuikuikui... ok tak pe meh saya nak share sikit.

Untuk membolehkan kita menyimpan duit ke dalam akaun tabung haji melalui maybank2u... maybank telah menyediakan perkhidmatan secara online. Caranya mudah saja. Pegi ke mana2  mesin ATM yang berhampiran dan aktifkan nombor akaun tabung haji anda disana. Ikut saja semua arahannya. Tak susah senang jer. Sekali akaun anak2 saya aktifkan senang kalau nak simpan duit dorang dah tak payah nak pegi beratoq kat tabung haji lagi. Awal tahun depan baru pegi tabung haji sebab nak cek bonus hehehe.

Ok semua boleh pi aktifkan segera lepas nie klik2 aje simpan duit... saya blom cuba lagi baru register. Kalau dah simpan nanti kita cerita lagi ya!

Nak  order vitamin shaklee roger saya 012 - 5417451

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site