Friday, October 17, 2014

Omega guard dan meal shakes terbaik untuk anak anda

Assalammualaikum wbt dan salam jumaat semua pembaca blog jivebumz!

Pasti anda inginkan anak yang cergas dan pintar ye dak? Haa kalau nak anak yang sihat serta cergas pintar semua tu mulalah daripada sekarang. Seawal anak didalam kandungan lagi dah boleh amalkan. Berikan makanan yang terbaik untuk anak di samping bekalan supplimen. Nak cerita nie Shaklee ada produk yang sangat3 terbaik untuk anak. Moh kita baca sampai habis yer :)

Apakah yang terkandung di dalam omega guard? 

 

Semestinya semua sedia maklum bila bercakap mengenai omega semua akan terbayang minyak ikan. Tahukah korang apa yang terkandung dalam omega guard shaklee nie? Omega guard shaklee diekstrak dari ikan laut sejuk iaitu (sardin, mackerel, herring, anchovies) di perairan negara Jepun. Ia bukan dari hati minyak ikan! Omega guard shaklee adalah 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan. 

Adakah omega guard lain daripada produk lain?

 

Terdapat pelbagai produk omega dipasaran namun Omega guard merupakan minyak ikan paling tulen didunia yang mengandungi rangkaian spectrum penuh 7 asid lemak, omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi. Satu sajian Omega guard dapat membekalkan 905mg asid lemak omega 3 EPA dan DHA. Wow menarik bukan?


 kelebihan omega dan mealshakes untuk anak anda 


Kebaikan omega guard dan DHA untuk anak 

 

 
Keperluan DHA kanak-kanak berusia 6 bulan sehingga 2 tahun ialah 100 miligram.  Manakala kanak-kanak memerlukan omega untuk perkembangan otak mereka. Ini kerana didalam omega mengandungi 120mg DHA.

DHA yang secukupnya diperlukan dalam diet kanak-kanak bagi memastikan perkembangan otak adalah optimum. DHA merupakan ramuan utama yang diperlukan untuk membentuk sel membran neuron yang menjadi penghubung antara sel yang lain serta mempengaruhi fungsi neurotransmitter acetylcholine dan membantu sel otak berhubung. Bila otak sihat maka lahirlah pemikiran yang pintar. DHA memperbaiki tumpuan kanak-kanak, sikap dan fungsi kognitif serta kadar pembelajaran. Kanak-kanak akan lebih fokus serta memberi tumpuan sama ada ketika bermain atau belajar.

Kanak-kanak memerlukan DHA secara terus kerana tubuh kanak-kanak tidak mampu untuk memproses DHA dengan sempurna sekali gus akan timbul masalah kekurangan DHA bagi perkembangan otak. Omega guard juga sangat sesuai untuk kanak-kanak yang mengalami athsma.



Apakah itu meal shakes dan kebaikannya?

 

Meals shakes shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan.Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap 9 asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik. 

Meal shakes shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk asid amino perlu dan juga tidak perlu.

Meals shakes merupakan hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga.

- Sarapan segera yang berkhasiat
- Lazat, sarapan segera yang mampu di beli
- Hidangan segera untuk para atlit
- Kudapan menarik pada bila-bila masa
- Hidangan yang ideal, rendah kolestrol, lemak dan sodium

Boleh campur dengan susu anak anda dan rasanya tersangat laa lazat! Ianya sangat sesuai untuk anak yang mempunyai masalah eczema, sembelit serta kurang selera makan.

Cubalah untuk anak anda pasti berbaloi dan tak menyesal! Harga promo meals shakes masih ada baki beberapa hari lagi sehingga hujung bulan ini. Cepat sebelum tamat tempoh.. rugi tak grab dan jadi ahli sekarang! hehe


 ila kamilah
MSG/CALL/WHATSAPP/TELEGRAM : 012-5417451
FB Page : Jivebumz Vita Shop
Emel : jivebumz@yahoo.com

  •   

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site