Wednesday, June 9, 2010

SMS apa nie???

Hai, name i rex. Skrg i tgh mencari 1 biz patner. Konsep ia ialah,

- modal rm150
- lps mendaftar 7 ari, akan dpt cash rm1500
- kenalkan 1 member, untung rm2k

Tentang detail dan bukti, i arap kite blh buat 2 appoiment untuk berjumpe, jgn percaya, fahamkan dulu. tq


tah sapa la hantar sms cam gini kat hp aku tadi.. pelik betui! tak tau mana dia dapat no hp aku nih.. iks iks bisnes macam nie pon ada ka???


boleh percaya ke??

nak tau apa aku balas? haa ini dia

Sape nie? saya langsung tak BERMINAT! tqvm

wakaka

3 comments:

'ainrahimin said...

bisnes melalui sms pulak dah...dahla sms suh langgan video TERHANGAT, video BASAH, dan mcm2 video lagi, tak hbs2 lagi...mcm mana nak bendung masalah mcm ni tah...

atie said...

Entahlah, rasanya kan ila baik jangan percaya......hahaha.Dapat sebijik ko yer penghantar sms

JIVEBUMZ said...

'ainrahimin,
haah akak pon tak pernah dapat sms macam nie.. tah ape2 macam mana la kita nak percaya benda2 macam nie.. tak masuk akal langsung huhu


atie,
konpem tak kan percaya kak! gerammm jer rasa...

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site