Wednesday, June 16, 2010

Kau rasa apa yang ku rasa?

Pertama sekali... aku nak menjemput kalian sume adik-beradik, saudara-mara, rakan taulan dan tak lupa rakan2 blogger yang sentiasa mengunjungi belog aku yang tak seberapa nih.. jemputlah datang memeriahkan majlis perkahwinan aku nanti..



Belah aku kat perak nun.. aku tau ramai yang keberatan nak pegi belah perak.. sebab jauh kan? ok tak per lah

sila rujuk map dibawah..


aku bagi pilihan kat korang.. sama ada nak pegi belah Kajang, selangor.. iaitu sebelah bakal suami aku.. eh macam pelik pulak tulis suami..ececece



10 days to go...

weeee lagi 10 hari aku akan bergelar isteri kepada orang yang aku cintai.. phewww cam tak caye jer.. setelah 4 tahun bercinta.. & 10 bulan melalui alam pertunangan.. akhirnyaaa "aku akan menjadi miliknya.."

owh itu statement gatai ok:P

akhir kata.. aku mohon maaf kalo tak kasi kad kat korang sedara mara walau dimana berada.. kawan2 sume.. mana yang tak dapat tu aku mintak maap banyak2 k.. kad aku memang dah SOLD OUT! huhu

korang mana yang dah dapat kad kawen aku tu kalo tak dapat pegi tak per laa.. aku paham masing2 ada hal masing2.. tapi korang jangan la buang kad tu lagi! kalo nak buang pon tunggu ler selesai majlis aku nanti! tapi kalo nak buang jugak jangan la buang kat depan mata aku.. huhuhu sedeyyyy

mana yang tak dapat kad nanti aku TAG kat kat fesbukk korang k.. apa guna teknologi kan? haruslah guna.. hihi


meh meh add fesbukk aku : ILA KAMILAH (promote sekali tuuu)

akhir kata.. berapa kali akhir daa... plz doakan kebahagian aku dunia dan akhirat...

aku sayang koranggg...

terima kasih!

14 comments:

honeysour's blog said...

nantikan kedatangan kami...yuhuuu..

hajarus said...

uuiittt... lagi 10 hari xlame lagi tu kak... rumah akak kat parit buntar kan xjauh mane dah tu ngan rmh hajar...

alaaaa tp 27hb hajar xde la plak dr 24 - 28hb hajar g cuti2 mesia... ruginyerrrrr... huk3x...

anyway hajar nak ucapkan selamat pengantin baru to akak & en bob semoga kekal bahagia hingga ke hujung nyawa... Amin...

JIVEBUMZ said...

honeysour's blog,
orait tak sabarrrrrrrrrr :)

hajarus,
aah tak jauh dah tu.. tak pela g la bercuti ngn hubby hajar lagi siyok ape hihi

thanxs hajar!

'ainrahimin said...

takleh nak add fb akak, nape ek...=(

JIVEBUMZ said...

'ainrahimin,
oic yeke? try add jivebumz@yahoo.com

HonEyBuNNy said...

wah2....semoga bahagia...;-)

chUNk said...

akak, tak tau leh datang ke tak, tapi nanti saya usahakan yang kajang tu eh..

Semoga bahagia selalu..muahhxx...

JIVEBUMZ said...

HonEyBuNNy ,
thanxs honeybunny :)

chUNk,
ok tak per... kalo datang jumpe ngn akak k!

tengkiew yunk :)

Hayati said...

Dah nak kawin kakak ku sorang nie...
dup..dap...dup..dok menghintung hari..adik doakan smoga majlis berjalan lancar tanpa gangguan..hehe
smoga berbahagia ke akhir hayat..amin..
Opppsss....HADIAH blom beli lg ni!!!

JIVEBUMZ said...

Hayati ,
hahaha harap2nye lalat tak kaco ler mase majlis nanti..

hadiah kasi yg besaq2 n best2 no! :)

'ainrahimin said...

takleh jugak..hukhuk...akak add lah ain

nurulain_rahimin@yahoo.com

JIVEBUMZ said...

'ainrahimin,
ok akak dah add :)

PUANSTOBERI said...

Salam..
1st time kasik komen. Akak pembaca senyap je kat sini. Just nak ucap Selamat Pengantin Baru. Semoga berbahagia ke akhir hayat.

Kad da dapat.. amboi sorang satu dapatnya yer. Hehe. Kalo takde aral ke rumah aizat la kami 4hb tu nati. Hehe.

p/s: Hehe. Sure tau dari mana akak dpt kad tu kan. By d way..slamat berkenalan.. :))

JIVEBUMZ said...

PUANSTOBERI,
salam kenalan,
hihihi thanxs kerana sudi menjadi pembaca senyap sy.. sapa kah gerangan puanstoberi nie yer??? haaaa nie mesti satu opis ngn aizat kan kan kan?? hihihi

thanxs kak ur wish.. ok nanti jumpe sy jangan luper kenalkan diri akak yek puanstroberi :)

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site