Tuesday, June 15, 2010

Lif rosak?? ohhh tidakkkk

Pagi tadi naseb kurenggg baik.. umah aku kat tingkat 10 yang paling atas sekali ok.. masa kat tingkat 8 lif berenti amek penumpang..eceh macam naik tren ler pulok hahaha sekali ko.. dia bleh terberenti terusssssss

apakah???

kejap pintu buka.. kejap tutup.. banyak kali gak ler camtu.. aku tengok sorang demi sorang kuar sambil bebel2..

"lif rosak latu.. apa lagi turun tangga la kita"

eh biar betul?? huhuhu nak kene trun tangga ker? aiyaaa tingkat 8 maaa


dalam lif tu tinggal aku ngan sorang brader nie jer.. hurm tak berani plak aku dok berdua jer dalam lif tu ngan dia.. haaa buatnya tetiba lif tu "heng" tak mau bukak langsung pintu naya aku kat dalam tu huhuhu

apo lagi?? aku cepat2 kuar dan exercise!!!!!

tup tap tup tapppp turun tangga la wei!

tingkat 8 ke tingkat 1... cayalahhhh harap2 balik nanti lif dah ok.. kalo tak mau tak bernapas aku panjat tangga sampai ke tingkat 10 nun! uwaaaaaaaaaaa

tim kai waaaa???

6 comments:

adenium said...

kalau turun tangga ok lagik....kalau naik... huhhhh masak...

JIVEBUMZ said...

adenium,
itu ler pasal balik kang naya nih kalo lif masih rosak lagik huhuhuhu

Nazz@Purple said...

ni la peluang nak exercise...chaiyok2..smoga maju jaya..

JIVEBUMZ said...

Nazz@Purple,
hahahah yolah yolahhhh

Hayati said...

fuhhhhhhh...
mmg leh kurus klu slalu gini.

JIVEBUMZ said...

Hayati ,
tinggal tulang ler macam nie hari2 huhu

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site