Thursday, June 17, 2010

Bunga manggar dan papan tanda

Ada lagi 2 perkara yang blom aku settlekan iaitu buat bunga manggar.. lagi satu siapkan papan tanda.. huhuhu

bila nak buat neh? adeiii malasnyeee

kalo malas beli aje kat kedai banyak jual.. tapi kan aku nak buat macam gambar kat bawah nie!

buat dengan gula2 pon cantek kan.... abes majlis bleh kasi kat budak2.. pastu tengok dorang rebut2.. beshhh

sapa nak tolong buat nie?? alaaaa dik yat.. apa kata hang tolong buat..hihihi hang kan kreatip lagi inovatip :)

buleh laaa bulehhh laaaa demi kakakmu ini...hihihih

papan tanda tu tak pe akak bleh settlekan..

ok yunk tolong yer hihi

8 comments:

Wanie said...

selagi tak habis kenduri selagi tuh la risau..

Wat la pelan2..semoga segalanya selamat dan sempurna..

Pengantin jgn tension2 tau..;)

Hayati said...

adehhhhh....
ade saje permintaan kakakku nie...
yolah adik try le buatttt...hishhh.

JIVEBUMZ said...

Wanie ,
yeahhh insyaallah mudah2an sume under control :)

Hayati,
yea yeaaaaa cayang adik! :P

atty's said...

bagus gak idea buat bunga manggar dr gula2..

Miss Hirose said...

waaa kak ok jugak ek
wat bunga manga gne gula2..
kretip2..hehe

memeY said...

caiyookkk yat... nnt akak dtg yat lempar kt akak sket ek..hahaha x pe yat..nnt giliran yat... kak ila kene buli balik la jwp nye..hehehe

memeY said...

caiyookkk yat... nnt akak dtg yat lempar kt akak sket ek..hahaha x pe yat..nnt giliran yat... kak ila kene buli balik la jwp nye..hehehe

JIVEBUMZ said...

atty's,
tula kak saya tengok mase wedd kawan saya tahun lepas cam besh jer.. tu yg nak wat tu hihi

Miss Hirose,
hihi kreatip apanya tu pon mintak tolong adik kesayangan buatkan :P

memeY,
tak payah lempar peus amek jer diam2 hihi

bila lagi nak kenekan adik sendirik? lalalala

time tu akak dah uwekk uwekk..lariksss

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site