Friday, June 4, 2010

cari-cari bunga gubahan hantaran

Rehat tadi kuar ngan kak rose aka my wedding planner nak carik bunga untuk buat gubahan hantaran nanti.. orang2 shah alam tau ler mana tempat nie.. kedainya beso bunganya banyak.. kat mana lagi kalo bukan dekat kedai ROMANTIKA de Amor.. eh de amor tu aku yang gatal2 tambah ok.. kedai romantika namanya..

kat sini banyak jual barang2 untuk hiasan rumah berkonsepkan "english style" dan juga bahan2 gubahan hantaran.. banyak pilihan uols! pilih jer mana2 suma cantek2 belaka.. hiks

aku serahkan segalanya kepada kak rose.. die lebih arif memilih mana yang terbaek...

lama jugak dok dalam kedai nie.. nak buat pilihan yang terbaek punye pasal kan.. kene pilih betul2 kawen hanya sekali beb! jangan tersalah pilih... huuu

sape suke hias2 rumah meh datang kat kedai nie pasti anda semua terpesona melihat keindahan bunga2 dan juga pasu2 kat sini..lalala

sempat ler jugak aku verangan nak gubah pasu bunga kat umah aku tu nanti..hurm

tadi amek sebakul bunga.. untuk buat gubahan hantaran nanti.. pastu bunga untuk letak atas katil pengantin.. dan bunga untuk hias2 dalam bilik pengantin nanti..

oleh kerana aku tak de amek pakej hias bilik pengantin nanti maka terpaksalah aku hiaskan sendiri... tak de idea jugak sebenarnya..huhu

tapi bila tengok satu contoh kat kedai nie terus idea datangggg blink2 suke!

kat bilik pengantin nanti aku buat ala-ala cam gambo atas nie jelah.. ok tak uols??

agak2 jadik cam mana la nanti.. maklum ler tangan aku nie tak de seni.. huhu

pepon tengoklah nanti :P

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site