Saturday, October 11, 2014

Saya pengedar Shaklee Shah Alam

 Assalammualaikum wbt dan salam ceria!

Saya dan Shaklee... ok petang2 nie nak sembang sket naa... saya nie orang perak... asal Parit Buntar... dan sekarang menetap di Shah Alam, Selangor. Saya sudah setahun enam bulan terjebak dengan bisnes Shaklee. Bermula 19 April 2014 (sama date ngan birthday esya so senang la nak ingat) sehinggalah sekarang.

Apa yang menarik pasal shaklee??? Ya Allah banyak sangat perkara baik yang sangat membuatkan saya jatuh cinta dengan Shaklee nie tau! 

1. Saya mempunyai support group yang sangat hebat! Dalam group nie kita ada mak, nenek, moyang semua pon ada. Kami ibarat macam adik beradik. Tanya saja apa soalan pasti akan dijawab pantas. Specialnya kami tak pernah bersua hanya dialam maya. Group telegram dan whatsapp tempat kami bersua. Best sangat terasa ukhwah terjalin disitu!! ME LIKE!

2. Saya kenal solat dhuha! Yer saya mengaku dulu saya tak pernah buat solat dhuha. Nak buat amalan sedekah juga berkira. Sekarang.... apa yang saya dapat... memberi lebih banyak... lebih banyak akan kita terima! Solat dhuha menjemput rezeki saya.. tak kira lah rezeki shaklee, rezeki anak2, rezeki suami, rezeki sihat dan sebagainya. Terasa kepelikkan yang amat jika sehari tak solat dhuha. Kalau period tu redho jelah huhu. 

3. Berkenalan dengan ramai WAHM (Working at home mom) yang hebat! Sumpah sebelum nie saya tak tahu ada super moms diluar sana yang sangat hebat menjalankan bisnes dengan membawa anak2 ke hulu ke hilir.. sekarang menikmati kesenangan dirumah bersama keluarga... mereka ini sangat banyak memberi... sebab itu mereka adalah insan yang berjaya! Saya nak jadi macam mereka... nak bantu lebih ramai orang diluar sana.. Insha Allah...

4. Saya ada push factor! Sebelum nie rasa dah selesa dengan income kerja gomen... sekarang saya patut rasa tak selesa! saya perlu ada push factor dan push factor saya adalah ibu dan anak2 saya! Saya ingin bantu mereka.. keluar dari kehidupan zon selesa... Ya Allah bantu saya... dengarkan suara hati saya... saya nak...

5. Saya dapat bantu lebih ramai orang! Bantu dari segi maklumat... sebarkan apa yang terbaik... moga2 jihad kecil yang saya buat ini akan memberi maanfaat kepada semua orang tak kira apa jua agama.


Saya dan kakcik (anak saudara) di Motivation Rally  SHAKLEE di SACC Convention Centre


Jika anda berminat untuk mendapatkan produk shaklee di area seksyen 16 dan sekitar shah alam jangan malu dan segan sila hubungi saya. Insha Allah saya cuba bantu anda semampu boleh.

Ila kamilah 012-5417451
Shaklee ID : 951481

1 comment:

Blogger said...

Just received my cheque for $500.

Sometimes people don't believe me when I tell them about how much money you can get by taking paid surveys online...

So I show them a video of myself actually getting paid $500 for paid surveys.

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site