Tuesday, February 1, 2011

Hari nie dah 28 minggu

Assalamualaikum wbt..

Hei cepatnya masa berlalu (ayat nie selalu di ulang2 bila terasa masa tu cepat sangat meninggalkan kita :P) tak sangka aku dah peknen 28 minggu bersamaan dengan 7 bulan..

Weeee makin bertambah bulan makin terasa debarannya.. tak lama lagi kuarlah bobo mama nih.. persiapan apa sume tak buat lagi.. ingat dah nak mula membeli sikit2 tapi en bob pulak tak berapa sihat.. hurmm tak per la tunggu la cuti raya cina nanti kot en bob dah ok cket bleh ajak dia pegi menyoping baju untuk bobo..

kalo still tak sihat gak lagi aku kene la pegi soping sorang2 dulu.. kang dibuatnya bobo nak kuar awal tak ke naya aku nih..

sepanjang usia kandungan 7 bulan nie aku dah rasa badan nih berattt semacam.. bila dapat duduk nak bangun susah kemain.. berat jer vontot nie rase... kalo dapat baring aduhaiii nikmatnya.. kalo boleh nak keje sambil baring boley? hihi ngade2

pic terbaru.. amek semalam saje nak tayang peyut mak yong :)

dan pic terkini bobo kat dalam perut mamanye.. camnie la kot gayanye..




ramai yang tanya aku baby apa? sebenarnya aku tak de pegi scan dah pun.. rasa cam malas nak scan lagi coz aritu scan bobo rileks jer tak mau gerak2.. doktor pon payah nak carik anu dia.. tengok lah nanti kot aku tetiba rasa nak scan aku pegi la yer.. kang aku kabo2 kat korang yer kalo dah tau resultnye..

itu jer dulu perkembangan mama dan bobo.. kalo ada lagi kang aku apdet lagi yer :)

5 comments:

p R i n c E S s _ N said...

kak..klo hero...bole laa geng...perot x nmpk sgt pon...dr sisi laa..

dd dudu said...

akak comelnyeee heeehee

JIVEBUMZ said...

p R i n c E S s _ N
hikhik bolehhh
sat lagi akak pi amek gambaq dari sisi plak yer yunk khas untuk ko :)

dd dudu
comel ker tembams? hiks

mekchu said...

nnti amek dari side tepi pulak tau.. hehehe... perut je moncit.. muka tak kembang pun... ni rasanya lepas bersalin senang nak turun balik ni...

JIVEBUMZ said...

mekchu ,
yeke mekchu? rasa pipi nie macam dah kembang sket la.. ok ok nanti ai aplod yer hihi

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site