Tuesday, February 8, 2011

Outstation

Assalamualaikum wbt..

Hai sume.. selamat kembali bekerja! kembali dengan semangat barukah selepas bercuti lama?? bateri sudah caskah?? ngeeee

Aisey baru nak apdet.. semalam bizi giler ok banyak kerja yang perlu disettlekan.. tak payahlah cerita tu sume wat poning palo korang jer kan hiks

Semalam en bob dah start keje tau! dah lama giler aku rasa dia ponteng keje opsss bukan ponteng tapi MC dan El disebabkan sakitnye itu..

Alhamdulillah semalam aku tengok keadaan dia dah semakin pulih... syukur sangat2 padamu Ya Allah.. mudah-mudahan sembuhlah sepenuhnya...


pic lama nie masa mula2 kawen :P

Arinie tup tup en bob kene pegi outstation ke kelantan dan terengganu huhu tinggallah aku seorang diri malam nanti.. eh berdua la dengan bobo yang kat dalam peyut nih.. mesti sunyi giler mak nyah! sob sob sob *nangeh

sampai ari jumaat pulak tu adeiiii lamanya.. hopefully en bob tak sakit time g outstation tu kan.. aku kat sini tak pe.. kalo ape2 hal nanti boleh mintak tolong jiran2 kat kuarters lagipun kawan2 opis ramai hurmm

semuanya demi tugas... lepas nie lagi banyak dugaaan kan? nie baru sket jer.. apa ada hal?? huhu

4 comments:

aDieyZa said...

hope en.bob sht masa outstation tu nnti.. akk pun jaga diri baik2 sbb tinggal sorang kan.. eh, berdua.. lupa lak..

atty's said...

insyallah en bob sihat nanti

ila jagadiri ye..

pRincESs_N said...

adehh..lamenyerr outstation..naseb ade bobo ekk..

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

rindu rinduan jadi kenangan

hehhehe

(^^,)✿

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site