Tuesday, February 8, 2011

29 weeks

Mama bobo dah 29 weeks tau! cepat jer kan.. tak sabar plak nak menghitung hari.. phewwwww takut pon ado weh dup dap dup perasaan dalam hati nie..

esok mau pegi klinik for 4th check up yer.. kene minum air gula untuk kali ke dua oh tidakkkk

malam nie nak puasa selepas jam 10 pm... harap2 esok segalanya berjalan lancar

pic terbaru minggu lepas korang kate tak nampak perut kan meh sini aku show dari tepi.. nampak tak? nampak tak? hihi

hope mama sihat bobo pon sihat :)

8 comments:

pRincESs_N said...

yeahh...mbesar dgn jayanyaa...

^nanie^ said...

kak ila,ok la tu..xmo la besar sgt..nti cm nk meletups pulak..comey ape tu..hehe

sepet a.k.a zack_u said...

bestnye dah nak 9 bulan :)

tapi kurus je , apa rahsia??

kikiki!!

AzLiA said...

wahhhh...chumel2..
take care yer k.ila..

Honeysour said...

waduhhh.. kecik je perut... kulit perut nipis ni..:)

4th check up tu means checkup 7 bulanlah ye? konpius nana..:)

mekchu said...

yeeyyy... tq sbb dah penuhi permintaan mekchu nak tgk dari side tepi... haaa... baru lah nmpk perut & bobo di dalam tuh... hehehehe....

zOeY zAu YaH said...

syoknya bkl jd ibu..
saya follower baru.klik2.. zoey zau yah sak-ska hati

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

alahaiii...comey nye mama bobo

(^^,)❤

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site