Wednesday, February 16, 2011

Sebab apa menyepi

Assalamualaikum wbt..

Hai sume.. maaf lah lama menyepi.. dah lama aku biarkan belog nie bersawang.. bukan tak da idea nak apdet tapi bizi dengan kerja sebenarnya.. korang sila percaya! aku betul2 bizi kali nie sampai tak sempat nak apdet belog huhu kesian kan..

sekarang sume keje dah settle! bulehlah aku bermaharaja lela menjadi blogger tegar kembali haha (gelak syaiton nie :P)

dalam tempoh beberap hari tak apdet belog nie ada banyak perkara yang terjadi.. antaranya En bob dah semakin pulih.. Adik ipar aku bertunang ari sabtu lepas.. aku dan keluarga mertua ke Muara, port klang pekena ikan bakaq.. mata en bob jadi ketumbit.. haaa macam2 lah hihi

kesian en bob baru nak baik daripada sakit tetiba semalam aku tengok kelopak mata sebelah kiri dia bengkak cam nak tumbuh ketumbit gitu ha.. memang sah la ketumbit kalo mata tu dah bertaik memanjang.. suh dia pegi klinik tak nak pulak.. arinie terpaksa pegi keja dengan mata yang bengkak sebelah tu.. sian laki aku sob sob sob.. macam2 hal sabar jelah yer sygku..

oklah nak kecikkan gambar kejap kang aku apdet lagi yer..

papai

4 comments:

atty's said...

alhamdulillah En Bob dah sembuh ye

Jom baca: Pagesviews by countries

JIVEBUMZ said...

atty's
alhamdulillah kak ty nampak dia semakin sembuh..

*luv Syahnia* said...

rindu dear..
aminnnn..pulih dah ;)

dear..aiisshhh
tak tsrempak plak lam lif
huhu

aDieyZa said...

rindu dgn entry2 baru akk..

Alhamdulillah en bob dah bertambah sihat..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site