Friday, February 25, 2011

Jom pi Shoping!

Assalamualaikum wbt..

Hai semalam orang2 gomen kat luar sana dah dapat gaji kan???? kan kan???

aku????

mestila dapat jugekkk.. kan ai pon salah sorang daripada mereka2 itu hihihi

so apa planning???

mestilah nak shopping!!

nak beli barang2 untuk BOBO nie satu hapa pon tak beli lagi nih! adeiiiii en bob pulak kene keja hari minggu nie.. kat Kompleks Kraf, Jalan Conlay sane ada Hari KRAF Kebangsaan.. ade jualan macam2 kat sana.. sape berminat boleh terjah.. di buka 10 pagi hingga 10 malam.. jalan ler puas2! >ai sempat lagi tolong promote untuk laki sendiri :)


baru dok plan nak ajak en bob pegi shoping.. hancur musnah harapanku.. sobsobsob

tak perlah kejap lagi waktu rehat aku nak pegi ronggeng ngan kawan2 kat PAS sane kalo dapat sehelai dua baju yang comei2 untuk Bobo bagus jugak kan..

tak sabar nak beli barang sume2 nie.. seperti gambar dibawah...hurmmm

kredit gambar nie kat belog http://zatie8384.blogspot.com/ sori tak mintak izin nanie nak kopi gambar nie hihi jangan mare yer!


adios!

jom koranggg kite pegi shopingggggg :)

4 comments:

zahidah dihaz said...

seronoknya akak dh terima gaji...saya ni entah bila...huhuhuhuhu...nak ikut shopping sekali...hehhehhe



New Entry: Semakin berusia semakin bernilai

^nanie^ said...

sis,xpe..sharing is caring rite?nanie pon da nk start prepare beg bby mggu ni..nk basuh baju n kelengkapan lain bby..;-)

therosputih said...

nak soping jugak tp enggak ada gaji lagi...hukhukhukhuk

AzLiA said...

Banyak biru...hehehe

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site