Friday, December 19, 2014

Semakin hari semakin jatuh cinta dengan Shaklee

 Assalammualaikum wbt semuaa...

Alhamdulillah hari ini merupakan hari terakhir saya bersama kawan2 geng RTI2 terlibat dengan projek mengupdate blog tanpa gagal selama 40 hari dan bersambung pula selama 30 hari... total adalah 70 hari. Selama 2 bulan setengah kami bersama-sama bersusah payah membuat apa yang telah pun diajar. Terutamanya yang berkaitan dengan blog lah. Oh yer RTI2 tu maksudnya Road To Italy 2. Nombor 2 menunjukkan kami kumpulan yang kedua. Sebelum nie dah ada RTI1 tapi masa tu saya tak sempat join. Alhamdulillah rezeki saya dapat join yang kedua.. yeayyyy

Saya dan Esya di Program Motivasi anjuran Shaklee

Sedar tak sedar sudah setahun saya join sebagai ahli bersama shaklee... banyak kenangan manis saya dengan shaklee... manisnya bila dapat bonus lah heee... seronok uolss bila kita dapat target yang kita impikan.. kalau kita main2 dan tak ada target memang tak dapat apalah.. rugi tau bila jadi ahli tapi tak aktif... tapi terpulang lah pada individu tersesbut sama ada dia nak bisnes atau makan sendiri. 




Syukur juga dapat merasa title "Supervisor" hehe...bukan mudah juga nak mencapai ke tahap ini.. sebab kita perlukan kerja kuat... minda yang positif selalu dan sokongan keluarga dan teman2 rapat... alhamdulillah saya berjaya melaluinya..namun untuk ke langkah seterusnya saya perlu lebih cekal dan bekerja kuat... mana tahu kan suatu hari nanti... MASTER TO BE... Inshaa Allah.... hehehe

Seronoknya dalam bisnes Shaklee kita macam adik beradik saling bantu membantu. Tiada istilah sentap menyentap.. semuanya mempunyai misi tersendiri iaitu bantu lebih ramai orang diluar sana untuk hidup yang lebih sihat. Alhamdulillah saya dapat bantu mereka yang memerlukan supplimen.




Apapun saya harap sangat saya akan teruskan bisnes ini walau lambat atau cepat saya tak kan mengalah... mudahan saya juga seperti mereka dapat bantu lebih ramai orang diluar sana...

Seperti kata pepatah... the more you give the more you gets...

Inshaa Allah.... doakan saya yer kawan2... dan semoga kawan2 saya yang lain juga berjaya yer


 
 
Hubungi saya untuk konsultasi percuma,
Ila Kamilah
Shaklee ID : 951481
Call/Msg/WhatsApp/Telegram : 012-5417451
Facebook Page : Jivebumz Vita shop

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site