Thursday, December 18, 2014

Herbal blend losyen untuk tumit kaki merekah

Assalammualaikum wbt...

Dalam banyak2 produk shaklee saya TERpalinggg suka sangat dengan herbal blend cream nie. Memang herbal blend nie jadi kawan baik saya terutamanya waktu sebelum tido. Saya akan sapukan herbal blend cream nie dekat kedua belah tapak kaki saya. Saya nie memang jenis yang tak tahan pijak simen atau mozek. Kaki second hand orang utara kata hehehe. 

 
 Apa yang saya rasa selepas 7 hari penggunaan hasilnya seperti dibawah...


Bukan nak kata apa lah... saya tahu ramai yang masalah tumit kaki merekah seperti saya tapi buat dek aje.. atau buat tak kisah... jangan begitu kawan2 kita ada cara untuk selesaikan masalah nie... cuma RM28 je uols... boleh pakai untuk kaki tangan, perut anak kembung, kene gigit nyamuk, parut chicken pox dan sebagainya.. tapi hanya untuk kegunaan luar ajelah jangan g sapu kat muka pulak... saya tak jamin cantik hehehe... nak cantik kena telah collagen powder uols! Bulan nie beli 3 percuma satu tau!

Pernah suatu ketika stok herbal blend tiada dipasaran sebab ramai sangat orang borong... mesti semua dah tahu kebaikan herbal blend kan sebab tu dorang pakat beli borong untuk kegunaan seisi rumah. Harga berpatutan dan tahan lama plak tu. Saya pakai lebih 2 bulan tu pon tak habis2 lagi. Jimat uols!

Ok meh kita tengok kegunaan lain untuk herbal blend nie:-

Merawat tumit pecah / merekah
Ruam pada baby
Gatal-gatal akibat gigitan nyamuk
Lemak berlebihan
Kulit kering
Eczema
Ubat luka / lecur
Merawat puting yang luka bagi yang menyusu
Menghilangkan parut
Losyen harian melembutkan kulit gitu

 
Ok dah tahu apa lagi jom order sekarang!

 
 
Hubungi saya untuk konsultasi percuma,
Ila Kamilah
Shaklee ID : 951481
Call/Msg/WhatsApp/Telegram : 012-5417451
Facebook Page : Jivebumz Vita shop




1 comment:

Unknown said...

Thanks for sharing, great post!

Áo khoác Đà Lạt chuyên sỉ và lẻ áo khoác áo khoác nam với giá ưu đãi nhất 2020. Luôn cập nhật mẫu mới chất lượng và dày ấm nhất kể cả với thời tiết lạnh giá các nước có du học sinh và xuất khẩu lao động. Aokhoacdalat.com được đồng hành cùng các bạn!!!!

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site