Wednesday, December 3, 2014

Muzakarah fiqh satukan para ilmuan hebat

Assalamualaikum wbt semua!

Hai lambat bersiaran hari nie yer.. maaflaa saya follow bos ke satu program yang menyatukan semua para ilmuan fiqh. Subhanallah meremang bulu roma saya tau bila dengar ucapan pengerusi majlis dan yang dirai bercakap dalam bahasa arab. Bahasa syurga tu uols... terasa sangat bertuah kerana terpilih untuk menyertai program sebegitu.

Sepanjang saya berkhidmat di mahkamah syariah inilah kali pertama saya menyertai program ilmu sedemikian. Terasa kerdilnya diri ini sebab tak faham bahasa arab huhuhu. Dulu belajar bahasa arab masa sekolah rendah agama waktu petang tu jer. Alangkah ruginya saya kerana tak mempelajari bahasa arab kan. Jeles dengan mereka...

Tugasan saya siang tadi adalah sebagai jurukamera sahaja. Saya nie tak la pandai amek gambar.. hentam kromo je uols hehehe. Almaklumlah bidang terjun. Saya yang menurut perintah gitu.

Esok saya cerita pasal vitamin e yer.. maaf laa dah janji malam nie tapi tak ditepati..penat sangat badan nie padahal duduk dan dengar aje pon hehe.

Apapun memang best program siang tadi! saya daripada tak tahu menjadi tahu.. banyak sangat ilmu agama yang saya pelajari... alhamdulillah Allah beri peluang ini.

Ok tak nak bebel banyak sapa nak try set kecantikan shaklee bulan nie laa masanya. Sebab ada promo kan! haa meh pm sy lekaih!

ila kamilah 012 - 541745p

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site