Sunday, December 14, 2014

Majlis kahwin Faiz dan Aini bekas pelajar PUO

Assalamualaikum wbt semua! 

Buat apa semua?  malam baru berkesempatan menjenguk blog nih... siang tadi pegi kenduri sahabat lama saya dan suami sewaktu belajar di politeknik ungku omar ipoh lebih 8 tahun yang lalu. Majlis kenduri kahwin tersebut berlangsung di Selayang. 

Kitorang memang plan nak pegi lewat skit lepas waktu zohor. Sebab tak nak sesak nak rilex santai gitu. Memang santai pon pihak katering tunggu nak mengemas aje..hehe mujur sempat makan. Lauk pauk sedap2 plak tuh.. hai untung laa kami dapat makan dengan selesa hehehe.
Alhamdulillah tahniah faiz dan isteri akhirnya kawen jugak kamu yer. Dulu time belajar si faiz nie kaki sakat saya dan suami... ada je idea dia nak kenakan kami. Orangnya ensemm tapi time tu tak de makwe hehe saya pon suka kaco2 dia. Semoga kalian kekal bahagia hingga ke jannah. Jumpa tahun depan ntah2 dah ada baby... amin.

Oh ye ada lagi seminggu lagi untuk kami Geng RTI2 menamatkan kursus kami.. kursus apa? haa nie pasal shaklee lah.. untuk kite2 aje... nak tau meh jadi ahli dulu ngan saya... saya bantu anda untuk berjaya.. Inshaa Allah...

Ok jumpa esok untuk cerita seterusnya...

Babai :)

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site