Saturday, December 13, 2014

Abc Fradoo dan Lang Buana

Assalamualaikum wbt semua!

Hari minggu kita sembang pasal makan ok tak? Nie kisah jumaat tadi saya kan dah lama tak makan dekat seksyen 2, shah alam. Kalau dulu saya dan kawan2 sepejabat rajin makan dekat sini sebab nak makan Abc Fradoo yang sedap tu.

Sebenarnya Abc Fradoo nie paling kena dengan tekak saya. Coklat yang dorang gunakan dalam abc tu buat sendiri. Maksudnya dorang guna coklat yang dimasak sendiri. Menurut tokey kedai abc fradoo tulah.

Dalam abc fradoo nie ada macam2 antaranya kacang tanah, kacang merah,
buah anggur, aiskrim dan lain2 yang terdapat dalam abc yg lain (tak ingat nama hehe)

Saya kan kalau makan abc fradoo nie wajib makan dekat gerai lang buana. Macam biasa bihun tomyam. Kedai nie ala2 masakan siam tu haa.. akak tokey kedai tu pon tak kedekut selalu masak bagi lebih.. jadi kita pon suka ler singgah makan situ. Teringat masa saya mengandungkan sara makan dekat situ pastu saya balik. Sampai opis baru teringat saya belum bayar esoknya g makan situ lagi dan terus bayar. Akak tu pon tak ingat dah yang semalam.tak bayar tuh hehe. Jadi sampai akak tu cam muka teman kehkehkeh.

Korang kalau nak rasa abc fradoo g la gerai makan seksyen 2 sebelah kfc 24 jam tu. Cari la signboard abc fradoo dan restoran lang buana... pasti puas hati makan baq hang! hehe

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site