Wednesday, December 17, 2014

7 sebab mengapa mealshakes bagus untuk keluarga saya

Assalamualaikum semua! 

Mealshakes adalah supplemen yang menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisi yang mudah diserap untuj kegunaan harian. Paling best ianya dibuat daripada bahan semulajadi. Mealshakes bukan sahaja untuk kanak2 malahan orang dewasa juga boleh mengambil mealshakes nih.

Apakah 7 sebab mealshakes bagus untuk keluarga saya?

1. Mengandungi nutrisi lengkap. Terdapat 24 jenis vitamin,  mineral dan zat perlu.

2. Membekalkan nutrisi kepada sel tubuh.  Ia kaya dengan protin tetapi tidak mengandungi laktosa. Sangat membantu dalam pembinaan sel-sel kulit, kuku,  rambut, organ, darah dan lain2. 

3. Membantu tumbesaran. Ia mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses pembesaran.

4. Anti-Oksida. Mengandungi vitamin A, C, E, Zink, selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan. Ia juga melambatkan proses penuaan. 

5. Mengembalikan seri wajah. Mengandungi vitamin b yang lengkap, zat besi dan Cooper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat.

6. Detoksifikasi. Sesuai untuk menguruskan badan kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan.

7. Rasanya yang lazat. Baunya yang wangi dan sedap pasti membuka selera anda untuk mencuba. Ianya tidak mengandungi sebarang pewarna dan bahan tiruan.

Mealshakes boleh diminum bersama minuman kegemaran anda!

Berminat boleh pm/wassup 012 - 5417451 ila kamilah

1 comment:

lymacsau said...

Great post, thanks for sharing!

Hương Lâm với website Huonglam.vn chuyên cung cấp máy photocopy toshiba cũ và dòng máy máy photocopy ricoh cũ uy tín, giá rẻ nhất TP.HCM

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site