Friday, December 5, 2014

Promo Shaklee Disember 2014 : Vitamin C dan Vitamin E gandingan mantap!

 Assalammualaikum wbt.....

Apa khabar semua? Salam jumaat yang penuh barokah diucapkan kepada semua. Bagi anda yang masih belum mengetahui bulan ini Shaklee ada buat promo apa meh cheq nak habaq mai.. hehe

Ok sempena disember 2014 ini Shaklee ada buat dua jenis promo untuk ahlinya iaitu:-

Promo Pertama


1. Beli Vitamin C sebanyak 6 botol anda dapat percuma 1 botol!

2. Beli Vitamin E sebanyak 6 botol anda dapat percuma 1 botol!

Wahhh meriahnyeeeee.... 
 

untuk kulit cerah dan cantik

Anda boleh belikan untuk mak, ayah, kakak, abang, adik, isteri, suami atau sesiapa sahaja. Paling penting anda jimat berganda. 

Vitamin C sangat banyak khasiatnya untuk kulit anda jika anda tahu apa khasiatnya...

Kalau tak nak beli 6 botol anda tetap berpeluang membeli vitamin C ataupon Vitamin E atau kedua-duanya sekali melalui promo yang kedua iaitu..

Promo kedua


1. Beli 2 botol Vitamin C and Get 5% OFF

2. Beli 2 Botol Vitamin E and Get 5% OFF


set kulit cantik

Vitamin E memang ternyata berkesan untuk kulit untuk anti penuaan. Jika diamalkan sehari sebiji Inshaa Allah dapat mengatasi masalah penuaan, garis halus, parut jerawat dan bintik penuaan. 

Memang mantap lah gandingan antara vitamin C dan vitamin E nie!! nak lagi mantap tambah vitamin B... ermmm memang bestlahh...hasilnyaa...

Macam mana nak order???


 
Hubungi saya untuk konsultasi percuma,
Ila Kamilah
Shaklee ID : 951481
Call/Msg/WhatsApp/Telegram : 012-5417451
Facebook Page : Jivebumz Vita shop

1 comment:

Fatihah Salleh said...

Shaklee ni, tahu2 je vitamin C dah nak habis ni. boleh la grab dua botol bulan ni. alang-alang promo twinpack tu :)

Vitamin B banyak Fungsi ke untuk kesihatan?

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site