Thursday, October 30, 2014

Mahu air bersih dirumah? Get Clean Water Pitcher Shaklee terbaik untuk anda

 Assalammualaikum wbt....

Pernahkah anda mengalami masalah air paip yang keruh dah kuning dirumah? tapi anda tiada penapis air dan tak tahu jenama apa yang terbaik? pada saya water filter sangatlah penting. Bukan apa sebab air paip yang kita guna hari-hari dekat rumah tu belum terjamin bersihnya. Kadang tuh kuning je ayornye. Nak minum pun rasa was-was. Cuba bayangkan setiap hari air yang kita minum mengandungi bendasing halus, berbau dan masih ada klorin masuk ke esofagus setiap kali kita minum.

Siapa yang akan tapis benda alah tu? mestilah buah pinggang kita kan? Cuba kita bayangkan adakah buah pinggang kita dapat menampung semua bebanan ini? Oleh itu marilah kita mengurangkan bebanan buah pinggang kita dengan minum air yang bersih setiap hari.

Bagaimanakah kita nak dapat air bersih?


Sememangnya di Malaysia kita mempunyai sistem air paip yang telah diproses terlebih dahulu dan dirawat diloji-loji yang telah disediakan. Namun begitu sejauh mana tahap kebersihan air dirumah kita. Adakah ianya tidak tercemar? Terutamanya di kawasan Lembah Klang. Seringkali berlakunya loji di cemari minyak dan sebagainya. Walaupun air itu telah dimasak dengan suhu mendidih sekalipun tetapi ia masih tidak dapat menghapuskan pelbagai kotoran dan bendasing. Cuba kita biarkan air yang telah dimasak beberapa jam dan perhatikan mendapan kotoran bendasing terkumpul di dasar jag atau botol.


Oleh itu, Shaklee memperkenalkan Get Clean Water Pitcher untuk membantu kita minum air bersih setiap hari. Anda tidak perlu menghabiskan duit beribu-ribu untuk mendapatkan water filter ini kerana Get Clean Water Pitcher adalah water filter yang terbaik di Malaysia. Hanya perlu keluarkan rm tiga angka sahaja anda sudah dapat menikmati bekalan air yang bersih dirumah.

Kenapa Get Clean Water Pitcher Shaklee?


Get Clean Water Pitcher merupakan sistem penurasan air multipaten baru yang menghasilkan air yang lebih sihat. Get Clean water Pitcher menggunakan sebatang blok karbon padu untuk membersihkan air anda serta mengurangkan bahan-bahan cemar yang sukar disingkirkan termasuklah kandungan plumbum sehingga 99 %.

 - Ianya disahkan dapat mengurangkan klorin.
- Ianya disahkan dapat mengurangkan kandungan plumbum, merkuri, kadmium dan bahan-bahan cemar lain disamping kekalkan kandungan air yang sihat.
- Sistem penuras jag air berblok  - karbon isian semula yang pertama.
- Menjaga kesihatan buah pinggang kita.
- Menandingi jenama terkemuka lain.



Apa kata pengguna Get Clean Water Pitcher....



Kenapa perlu memilih Get Clean Water Pitcher?


- Ianya mudah digunakan.
- Hanya tuangkan saja air ke dalam jag dan air boleh terus diminum.
- Kualiti air yang jernih dan rasa yang sedap sama seperti penapis air yan gmahal dipasaran.
- Tak perlu pening kepala nak cuci filter kerana setiap 303 liter (80 gelen) air hanya perlu tukar filternya sahaja. Tak perlu basuh hanya tukar sahaja senang bukan?
- Mudah dibawa ke mana sahaja... balik kampung, tidur hotel, berkelah dan lain-lain.
- Harga berbaloi dan mampu milik tak payah nak berhutang beli yang mahal kerana kualitinya menandingi jenama terkemuka yang lain.
- Tiada lagi air keruh dan berkeladak dirumah jika anda memilih Get Clean Water Pitcher!
- Paling penting ia juga diiktiraf oleh Persatuan Kualiti Air (Water Wuality Association WQA yang ianya dapat mengurangkan plumbum dan banyak bendasing lain.

Jom jadikan Get Clean Water Pitcher sebagai satu keperluan kita dirumah! Keluarga kita sihat aman dan ceria!


Hubungi saya untuk konsultasi percuma,
Ila Kamilah
Shaklee ID : 951481
Call/Msg/WhatsApp/Telegram : 012-5417451
Facebook Page : Jivebumz Vita shop



5 comments:

Mama iskh vitamin terbaik said...

Kalau ada get clean water picther ini bagus sebab elok menapis air paip. Sekarang ne macam macam benda air ada dalam air. Get clean dapat menyelesaikan masalah air yg tidak bersih.

Unknown said...

Mama Iskhandar,
Haah mujur tak sempat beli penapis air yang ribu riban tuh hah selamat fuluss

Unknown said...

water filter ini pun sesuai untuk orng y duduk asrama. yela tak boleh bawak heater. air water cooler je y ada. agpun water filter ni tak gunakan tenaga elektrik sangat sesuai untuk di bawah ke hostel..

jemput singgah ye

Unknown said...

water filter ni best nya. boleh bawak g mana2... senang & air pon bersih

Jom Baca: ESP bahaya atau tidak?

peminatvitamin said...

bagus penapis air ni...
memang berbaloi beli untuk ringgit anda !

Jom blogwalking peminatvitamin.blogspot.com

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site