Monday, October 17, 2011

Suka tak uols?

Hai kawan2 ku sekalian... dengan ini secara rasminya belog ijau dah bertukar kaler kepada fink fepel.... suka tak uols???

iols suka sangattt (tiru kak jem suka cakap iols hehe)

nak edit belog sendiri memang tak la.. bukan apa otak nie tepu n tak kreatip.. so terpaksa la upah orang buatkan... betul tak nurul chumel?

kalo korang pon sama seperti saya berminat nak cantikkan belog tapi tak kreatip boleh berhubung dengan nurul chumel yer.. senang sangat deal dengan dia.. mintak tolong sume dibuatnya.. cepat pon cepat.. tau2 jer bukak2 belog sendiri dah bertukar rupa.. tah bila masa si nurul nie edit ntah lah.. orang berjiwa seni dan kreatip memang macam tulah kan.. senang bagi mereka tapi susah bagi saya hehe

ok uols kalo berminat g kontek nurul chumel yer... dengan kadar bayaran yang berbaloi anda dapat belog seperti yang anda inginkan..

so marilah kita rajin menghapdet belog :) ayat motivasi untuk diri sendiri yang semakin hari tak tentu moodnya untuk apdet...


5 comments:

♥ Elin ♥ said...

like!!....

atty's said...

blog berwajah baru..like 100x

pRincESs_N said...

sejak ade baby ni..mmg x rajin nk edit blog sndri kan..

Nurulchumel said...

thanks kak ila! :)

Zana Adieyza said...

nurul mmg kreatif kan.. mmg cepat jer dia edit.. harga pun murah..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site